Hvilket grafikkort
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 22-03-02 00:56

Hvad ville folk vælge hvis de skulle vælge mellem disse kort og hvorfor.

Asus agpv8200 geforce 3 ti 200 pure 64mb ddr ram
el.
Palit daytona geforce 3 ti200 128mb ddr ram

Hilsen Torben

Fra : Martin K

Dato : 22-03-02 09:38

> Hvad ville folk vælge hvis de skulle vælge mellem disse kort og hvorfor.
>
> Asus agpv8200 geforce 3 ti 200 pure 64mb ddr ram
> el.
> Palit daytona geforce 3 ti200 128mb ddr ram

Jeg ved ikke hvad andre ville vælge, men jeg ville ikke være et sekund i
tvivl om at det skulle være det fra Asus. Der er klart færrest problemer med
det! Jeg har hørt her i ng at mange har haft problemer med Daytona-kortene.
Det var vidst noget med en gal sending.... Jeg ved ikke om det netop var
dette kort eller hva', men med Asus er man sikker på kvalitet...

Blot min holdning...
--
Martin K

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-03-02 15:37

SNIP
> Det var vidst noget med en gal sending.... Jeg ved ikke om det netop var
> dette kort eller hva', men med Asus er man sikker på kvalitet...

Ehm ja det er man nok, findes altså også andre mærker som er bedre hvis man
alligevel vil op og betale så meget, leadtek fx ... Men palit er såmænd helt
ok til prisen!

Se min divx-afspiller

Fra : Arne

Dato : 23-03-02 10:06

Utroligt så dygtige ASUS's marketings afdeling har været.
Jeg tror simpelthen ikke en meter på at ASUS er bedre end noget andet
jeg har ihvertfald købt min sidste stump fra ASUS

Dyrt er ikke altid bedre ......

Selvfølgelig laver ASUS noget der er kanon - men de har altså også
(netop fordi de lavet bundkort med alle chipsæt osv) noget rigtigt ragelse
engang imellem

Lad mig spørge en ting - hvad er bedst - hyppige bios opdateringer eller et
produkt
der er testet inden det leveres til os - kunderne ?

jeg har personligt haft følgende ASUS ting

P2B-S
AX5
CUBX
V-7100DVI

og flere andre ting

Der har altid været noget et eller andet som man blev irriteret over. det
gælder også andre producenter end ASUS
men pointen er bare at ASUS er ret dyrt - men kan vel i DK ikke komme til at
betale stort mere end ASUS forlanger...

Har selv et Daytona DF3 TI200 og fik det første kort jeg havde byttet da det
frøs under XP - men
efter jeg har fået det byttet har jeg 0 problemer og kan køre 244 Mhz på
Core og 544 Mhz på Ram
(dog med anden køler) er det ikke okay

mine 25 ører

Eivind