JCreator uden dos vindue?
Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 21-03-02 21:31

Er det muligt at undgå at JCreator åbner et dos vindue når den executer?

Kan man ikke bare få output ned i outpanelet, som også bruges ved
compilering? (Lige som i f.eks. kawa?)

Kan man evt lave en bat fil, med java program.java, som ikke viser det ms
dos vindue?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-03-02 07:35

Lars Mikkelsen skrev:

>Er det muligt at undgå at JCreator åbner et dos vindue når den executer?

Jeg tvivler, men jeg har ikke forsøgt.

>Kan man ikke bare få output ned i outpanelet, som også bruges ved
>compilering? (Lige som i f.eks. kawa?)

Det er ikke output set fra JCreators synespunkt. JCreator aner
ikke hvad der foregår.

>Kan man evt lave en bat fil, med java program.java, som ikke viser det ms
>dos vindue?

Ja, sagtens. Det viser bare et andet msdosvindue i stedet for.

--
Bertel

Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 22-03-02 08:22

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Jeg tvivler, men jeg har ikke forsøgt.

> Det er ikke output set fra JCreators synespunkt. JCreator aner
> ikke hvad der foregår.

Hvorfor kan kawa så?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-03-02 14:10

Lars Mikkelsen skrev:

>Hvorfor kan kawa så?

Fordi det er anderledes?

--
Bertel

Fra : Christian Dalager

Dato : 22-03-02 14:04

Ja, det kan du godt.
Configure --> options --> JDK tools --> vælg "run application" --> vælg
<default> --> edit --> capture output.
Følg stien og du skal finde lyset!
Eller noget.
/christian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-03-02 14:20

Christian Dalager skrev:

>Ja, det kan du godt.
>Configure --> options --> JDK tools --> vælg "run application" --> vælg
><default> --> edit --> capture output.

<gumlegumle.wav> <gnaskegnakse.wav> <ædemineordimigigen.mov>

--
Bertel