Andet multimedie
divx til hollywood dvd samt tv out.
Fra : oliver

Dato : 21-03-02 19:13

hej derude.
jeg kunne godt tænke mig at kunne se divx på mit tv.jeg har hollywood
dvd kort i comteren.
jeg kan godt se det på computeren,men mangler et program der kan linke.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 22-03-02 08:50

"oliver" <oliver.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kunne godt tænke mig at kunne se divx på mit tv.jeg har hollywood
> dvd kort i comteren.
> jeg kan godt se det på computeren,men mangler et program der kan linke.

Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
Du behøves ikke noget specielt program.

Hvis du har gjort ovenstående, så skyldes det måske at du ikke kan se
billede på TV og monitor samtidigt.
Hvis du højreklikker på skrivebordet og vælger
Egenskaber->Indstillinger->Avanceret.
Her skulle der gerne være en masse faneblade, det er på et af disse du skal
bestemme hvilken skærm der skal vise billede. Jeg ved ikke præcist, da jeg
ikke har et Hollywoodkort.

Håber det hjælper.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : jopa

Dato : 22-03-02 09:05

"Leony" skrev bla..
> Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
> Du behøves ikke noget specielt program.

Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
anden form for action. Burde ikke være svært.
--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 22-03-02 10:16

"jopa" <spammig@paradis.dk> wrote in message

> [...]
>
> Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.

a-hva'?!

Fra : zonker

Dato : 22-03-02 18:22

"jopa" skrev d. 22-03-02 09:05 dette indlæg :
> [...]
eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.

Vorherrebevares.... IDIOT

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 22-03-02 18:20

"zonker" skrev ...
> Vorherrebevares.... IDIOT

Selv IDIOT og fjols.
Tag og læs fundatsen for denne gruppe, der ikke har en skid at gøre med dvd
eller tv out

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Esben

Dato : 24-03-02 14:17

"jopa" <spammig@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> "Leony" skrev bla..
>
> Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.

lol