Win98+Apache, PHP upgrade 4.0 --> 4.1.2
Fra : wheeeeeeee

Dato : 20-03-02 22:49

Jeg har hentet den nyeste PHP til windows. I PHP mappen under Apache, tog
jeg alle filerne væk ( i en anden mappe), og puttede indholdet af zip filen
tilbage.

Det virker rimeligt - mysql kører fortsat. Men der kommer nogle flere klager
og Warnings, synes jeg. Det har jeg prøvet før med de nyere PHP4, der er dog
ikke så mange flere nu, er det ikke i PHP.ini man kan få den til at være
lidt mere stille?

Apropos PHP.ini har jeg ikke gjort noget med den. Skal jeg udskifte den der
ligger under \windows med den der kom fra zip filen og hedder noget med
dist?

Hvad ellers?

P.S. Det er min windows laptop hvor jeg udvikler - sikkerheden er ikke
kritisk, men det må gerne være rimelig stabilt

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 21-03-02 09:19

"wheeeeeeee" <uuuiiiiii.this.is.not.a.real@ddress.com.net.org> skrev i
en meddelelse news:a7b05a$a0r$1@sunsite.dk...

> Jeg har hentet den nyeste PHP til windows.

Jeg hentede også php4.12.
Desværre resultedede det i at PEAR delen ikke længere virkede, hvilket
er et must for mine Postnuke sites.
Det virker som om at path til PEAR bliver "hardcoded" til en c:\php\pear
Det hjalp dog ikke at flytte PEAR til c:\php\pear
--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk