Hvem sang : Johnny L.O.V.E.S. Me
Fra : lone kyhl

Dato : 29-01-01 17:14

fra 60'erne - en meget spæd pigestemme ???????????

Johnny l
johnny o
johnnny ves
johnny johnny johnny ups johnny loves me

johnny c
jphnny a
johnny ces
johnny johnny johnny ups johnny cares

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 22:22

Fra : lone kyhl

Dato : 29-01-01 22:22

jeg har selv hørt nogle der hedder "Johnny loves me" men det er ikke den
rigtige sang.

jeg havde håbet nogle her vidste hvem det var!

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har set på Napster og der ligger flere forskellige. Blandt andet
Suzie,