Hvem skal se MAYHEM i Odense ?
Fra : Kong Kent

Dato : 29-01-01 17:05

02/03/01 Mayhem + Morfeus - Rytmeposten, Odense

Koncerten kan kun blive kult. Er der nogen fra Jylland der vil med til
denne begivenhed. For min øse kan måske godt finde vej derned hvis vi bliver
mange nok (4-5 stykker), ellers ta'r jeg toget.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 29-01-01 21:01

Hej dér!
Skal desværre ikke med!
Har dog hørt rygter om Borknagar i Aalborg!
Med Vintersorg på vokal! Stort!
Koncerten figurerer dog ikke på Metalizeds hjemmeside endnu.
De spiller sammen med Blazing Eternity og red Harvest.

Fra : Kong Kent

Dato : 30-01-01 21:11

> Har dog hørt rygter om Borknagar i Aalborg!
> Med Vintersorg på vokal! Stort!

For vildt. Skulle det blive bekræftet (dato/spillested) må du godt give lyd
herinde igen, eller pr. e-mail. Jeg plejer at være klar på alle
metalkoncerter fra Aalborg og nordpå. Støt undergrunden!