lave logo selv??
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-03-02 16:19

Jeg har en Nokia 3310.
Og så var det lige jeg tænkte , om der findes et program , hvor man selv kan
lave sine logoer , og så sende dem til mobilos.

mvh
Martin -logo newbie

Fra : Fischer

Dato : 20-03-02 16:38

> Jeg har en Nokia 3310.
> Og så var det lige jeg tænkte , om der findes et program , hvor man
> selv kan lave sine logoer , og så sende dem til mobilos.

Ja da.
Du kan lave logo'et i ethvert billedbehandlingsprogram. Det skal bare være
en 2-farvet bitmap på 14x72 pixels.
Så kan du sende logo'et til mobilen med programmet SmartSMS (kræver modem).

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-02 17:55

Martin Jørgensen skrev:

>Og så var det lige jeg tænkte , om der findes et program , hvor man selv kan
>lave sine logoer , og så sende dem til mobilos.

Prøv f.eks. Logomanager: http://www.logomanager.co.uk/

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-03-02 09:00

> [...]
kan
> lave sine logoer , og så sende dem til mobilos.

Takker for svarene.
Jeg må vist ud at købe et kabel

hygge
Martin

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-03-02 15:25

> kan

> Takker for svarene.
> Jeg må vist ud at købe et kabel
>
> hygge
> Martin

Inden du køber kabel prøv www.12send.dk

Per

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-03-02 06:22

> Inden du køber kabel prøv www.12send.dk
>
> Per

He he ..der sparede jeg sq lige et par moneter.
Takker for linket

hygge
Martin