Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
refresh rate på radeon 8500
Fra : Anders Nielsen

Dato : 20-03-02 14:15

Hej.
Jeg har ovennævnte, windows me samt samsung 959 nf. Jeg kan kun køre 60 og
det er jo ikke rart at se på.Jeg har taget r 3d ned men winzip vil ikke
åbne den.
Hvad kan jeg gøre?
Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-03-02 14:27

"Anders Nielsen" <kargaard@vip.cybercity.dk> skrev:
> Jeg har ovennævnte, windows me samt samsung 959 nf.
> Jeg kan kun køre 60 og det er jo ikke rart at se på.
> Jeg har taget r 3d ned men winzip vil ikke åbne den.

> Hvad kan jeg gøre?

Har du installeret de nyeste drivere til de ting du selv
nævner?

Radeon:
<http://www.ati.com/support/drivers/powered.html>

Samsung:
<http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/support/download/download_list.jsp>

Samt der findes garanteret en masse opdateringer mv. til
Windows ME.

Mvh.
Mikael

Fra : Anders Nielsen

Dato : 20-03-02 16:23

Ja jeg har instaleret radeon vers 4.13 .9009 samt kigget hos microsoft.
Anders

Fra : Peter

Dato : 22-03-02 12:37

http://www.pagehosting.co.uk/rl/