frontpg.lck
Fra : Lars H. Madsen

Dato : 20-03-02 13:24

Hej, er der nogen der kan fortælle hvad man kan stille op, når frontpage
2000 kommer med flg. fejlmeddelelse (under uploadning) : Serverfejl: Cannot
open file "frontpg.lck" for reading.

Worldonline yder igen service på brugen af Frontpage, så måske der er en
venlig sjæl der kan hjælpe mig ud af kniben....

Lars Høj Madsen
lhm@worldonline.dk
www.worldonline.dk/~lhm

Fra : Jesper Maaløe

Dato : 20-03-02 13:46

Hejsa.

Har du sikret dig, at dit domæne er frontpage-kompatibel? Eller at du bruger en
for gammel frontpage?

/Jesper

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Lars H. Madsen

Dato : 20-03-02 14:08

Hej - jo, den skulle være go' nok (begge dele) - så sent som mandag kunne
jeg uploade som jeg plejer......

Med venlig hilsen
Lars Høj Madsen

lhm@worldonline.dk

Fra : JSH

Dato : 20-03-02 23:09

Det er ingen hjælp, men jeg har fået samme problem, hvorfor det kan være, at
det er Tiscali/Worldonline, der laver problemet!

John Stenbak Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-02 16:26

Slet filen manuelt.

Fra : JSH

Dato : 20-03-02 23:22

Jeg har søgt på mine diske og har ikke fundet filen frontpg.lck (også under
skjulte filer)

John Stenbak Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-03-02 12:39

Det er på serveren ikke lokalt.

Fra : JSB

Dato : 21-03-02 00:37

Jeg har fået samme fejlmeddelelse og kontaktede derfor Tiscali i onsdags.
Der kunne teknikeren, jeg snakkede med, ikke umiddelbart løse problemet, men
sagde at flere kunder havde kontaktet dem omkring fejlmeddelelsen.
Tiscali har lovet at svare mig pr. mail, når de finder ud af, hvad der er
gået galt.

Jesper

Fra : Lars H. Madsen

Dato : 21-03-02 09:59

Hej - tak for henvendelserne - "rart" at vide at man ikke sidder alene med
problemet.......
- venter spændt på "udfaldet".

Lars H.Madsen

Fra : JSH

Dato : 22-03-02 22:32

Så har Tiscali løst problemet. Jeg skulle teste det for dem ved middagstid i
dag.

John Stenbak Hansen