Sim-kort
Fra : Mogens Figen

Dato : 20-03-02 10:39

Hej er der nogen der ved om der er forskel, på et sim-kort som er 3 år
gammel og et nyt.
Hvis ja hvad er forskellen så ???. jeg bruger teledanmark.
På forhånd tak
Mogens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:22

"Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk> wrote in

> Hej er der nogen der ved om der er forskel, på et sim-kort som
> er 3 år gammel og et nyt.
> Hvis ja hvad er forskellen så ???. jeg bruger teledanmark.

tvivler på der er nogen, mit simkort fra 99 virkede fint da jeg for
nylig satte det i min telefon.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : JMo.

Dato : 20-03-02 19:41

On Wed, 20 Mar 2002 15:21:39 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

>tvivler på der er nogen, mit simkort fra 99 virkede fint da jeg for
>nylig satte det i min telefon.

Hvis man "bare skal ringe", er der ikke den store forskel.

Men ældre simkort kan mangler:

1) Sim clock-stop mode: De kan ikke gå i "dvale" og bruger derfor mere
strøm
2) SIM Applikation toolkit: Mulighed for nye menuer i telefonen
(bruges bl.a. af Tele2 og Orange)
3) Telefonbogens størrelse kan være mindre