Kogebøger ???
Fra : DavMar

Dato : 20-03-02 10:31

Hejsa

Er der nogen her der kan anbefale en god kogebog ???

Her følger lidt ønsker til den :

Ikke for avancerede opskrifter, sund mad, familiemad (2 små børn), hurtige
opskrifter til de travle dage, det må ikke være for dyrt at lave retterne
men behøver heller ikke at være sparemad.

Altså alt i alt en god all-round, let-at-gå-til, sund kogebog til den travle
familie

Venlig hilsen
Maria

Fra : Peter Nørkjær

Dato : 20-03-02 14:16

> Er der nogen her der kan anbefale en god kogebog ???
God Mad - Let at lave ... ?
Den har det meste af, hvad man lige kan ønske sig.
Pris omkring 250,-
/Peter

Fra : DavMar

Dato : 21-03-02 10:59

Tak
Den vil jeg kigge nærmere på.....
Er der nogen der har andre anbefalinger ???

VH Maria

Fra : Fru Hof

Dato : 21-03-02 11:19

"DavMar" <davmarFJERN_DETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak
> Den vil jeg kigge nærmere på.....
> Er der nogen der har andre anbefalinger ???
>
> VH Maria
Hej!
Har du prøvet at kigge på Camilla Plums Mors mad året rundt. Jeg har selv
lige fået den fra bilioteket til gennemsyn.
Ellers er der f.eks. www.madkanalen.dk
mvh
Tove

Fra : vagn torup

Dato : 21-03-02 22:25

Hejsa
Hos os (2 voksne og 4 børn) kommer en betragtelig del af maden fra Jamie
Olivers bøger og TV programmer. Han er genial!!!! og opfylder alle krav om
sund, nem, hurtig og billig mad. Selvfølgelig er der da også dyrere ting
imellem, men så kan man jo bare lave lidt om på opskriften, som han så tit
selv opfordrer til.
MVH Rikke
DavMar <davmarFJERN_DETTE@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c99aee9$0$58862$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...