SOAP i Tomcat servlet ?
Fra : Soeren Dalby

Dato : 19-03-02 22:30

Jeg har et meget lavpraktisk problem: Jeg skal kunne modtage en SOAP request
og omsætte indholdet af denne request til en fil på disken.

Jeg kender ikke Servlet arkitekturen, men SOAP er en HTTP POST som
indeholder en XML tekst i MIME. Jeg antager at det faktum, at SOAP er MIME
kodet, ikke komplicerer tingene yderligere, når der ikke er attachments - er
det rigtigt ??

Endeligt - er det muligt at tage hele POST indholdet og skrive det til en
fil (helst uden HTTP header). Kan nogen give mig et clue om hvordan det
gøres ??

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen / best regards