Hele 3 gode nyheder i dag :-)
Fra : Helle Andersen

Dato : 19-03-02 21:41

Jeg har fået mit nye stamnavn godkendt og - juhu -
jeg fik endda min 1. prioritet

Det gik imponerende hurtigt. Ansøgningen blev
sendt den 2. marts og allerede i dag fik jeg svar
om godkendelsen.

Så for fremtiden vil mit stamnavn altså være
Tick-Tag.

Anden gode nyhed er helt og aldeles OT, men jeg
fik regning fra min gulvafhøvler og den var 2.400,-
kr. LAVERE end tilbudet lød på ! Lyder det ikke
som et mirakel ??? Det er i hvert fald aldrig sket
for mig før !

Den tredie gode nyhed er indtil videre en
hemlighed

Fjollehilsner fra Helle, der venter på, at filmen
knækker

Fra : AEK

Dato : 19-03-02 21:44

> Den tredie gode nyhed er indtil videre en
> hemlighed

Hmmmm - Gad vide, om foråret har ramt dig....og der måske er amoriner i
luften......*G*

/ Anya.

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-03-02 21:45

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmmm - Gad vide, om foråret har ramt dig....og der måske er amoriner i
> luften......*G*

Ikke den slags, du tænker på

Hilsner fra en hemlighedsfuld Helle

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-03-02 21:59

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke den slags, du tænker på
>
> Hilsner fra en hemlighedsfuld Helle

Arj Helle kom nuuuuuuuu - sig det sig det *G*
En ny missejiawkat?
Nyt hjem til Giza?
Iiiiih fortæl nuuuuuu

Te'løk med stamnavnet *S* Herligt at du fik det du ønskede mest.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Karin Hansen

Dato : 20-03-02 12:24

> "AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke den slags, du tænker på
>
> Hilsner fra en hemlighedsfuld Helle

Du venter måske en famileforøgelse?

Mvh. Karin

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-02 22:10

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Jeg har fået mit nye stamnavn godkendt og - juhu -
> jeg fik endda min 1. prioritet

Tillykke ;)

> Det gik imponerende hurtigt. Ansøgningen blev
> sendt den 2. marts og allerede i dag fik jeg svar
> om godkendelsen.
>
> Så for fremtiden vil mit stamnavn altså være
> Tick-Tag.

Hmm, jeg tænkte mere på noget sjovt i slikstilen men ok..*gg*

> [...]
> kr. LAVERE end tilbudet lød på ! Lyder det ikke
> som et mirakel ??? Det er i hvert fald aldrig sket

Lyder underligt, gad vide hvad der gik af ham..;-?
Men slet ikke så tosset endda, mirakel er jo nærmest en underdrivelse..;)

> Den tredie gode nyhed er indtil videre en
> hemlighed
>
> Fjollehilsner fra Helle, der venter på, at filmen
> knækker

Det skal du da ikke... Nyd det mens det varer..;) ellers ender du bare
som mig en realist med hang til pessimisme som aldrig kan nyde noget
fuldt ud, fordi der sikkert kommer noget slemt om lidt...
Meen siden det er dig må du da godt låne en saks så du kan klippe
filmen over selv *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 19-03-02 22:20

Nå, Helle

Andre har jo gættet vildt, så jeg kan jo godt sige at jeg gætter på:
1. Du er forelsket eller
2. En af dine katte har været forelsket og nu skal du være "mormor"

Ellers tillykke, det er jo skønt når ting er billigere end forventet,
det er så sjældent det sker
Håber du bliver glad for at bo i Rødovre.

Kate

Fra : Helle_Andersen

Dato : 20-03-02 09:48

"Kate" skrev d. 19-03-02 22:20 dette indlæg :
> 2. En af dine katte har været forelsket og nu skal du være "mormor"

Eika får faktisk sin sidste p-pille på lørdag, så det bliver spændende
at se, hvornår hun går i løbetid.
Jeg håber ikke, at der går alt for længe, for jeg er nødt til at isolere
hende i soveværelset sammen med Chabél, så Kesto ikke "kommer til" at
lave nogle børn på hende
Hun skal parres med en fuldblods aby denne gang, så jeg behøver i hvert
fald ikke at være spændt på om det bliver aby'er eller somalier.

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-03-02 09:59

"Helle_Andersen" <Helle_Andersen.news@kandu.dk> writes:

> Jeg håber ikke, at der går alt for længe, for jeg er nødt til at isolere
> hende i soveværelset sammen med Chabél, så Kesto ikke "kommer til" at
> lave nogle børn på hende

Det bliver Giza sikkert glad for, fordi hun så kan få lidt ro..

Fra : jensenjs

Dato : 20-03-02 17:14

In article <TSXl8.11526$ZI6.380576@news000.worldonline.dk>, Helle_Andersen.news@kandu.dk says...

> [...]
> Hun skal parres med en fuldblods aby denne gang, så jeg behøver i hvert
> fald ikke at være spændt på om det bliver aby'er eller somalier.

Hvor længe skal hun så være isoleret.
Er der ikke noget med at hunkatten kan parre sig med flere hanner
og få blandet kuld.
mvh jensenjs

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-03-02 22:14

"jensenjs" <x@y.z> skrev i en meddelelse
> Hvor længe skal hun så være isoleret.
> Er der ikke noget med at hunkatten kan parre sig med flere hanner
> og få blandet kuld.

Hun skal jo afsted til parring, når hun kommer i
løbetid, men når hun kommer hjem igen, bliver hun
isoleret nogle dage igen indtil jeg er helt sikker på,
at hun er ude af løbetid. Og jo, du har helt ret, er
hunkat kan sagtens parre sig med mere end 1
hankat.

Helle

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-03-02 23:55

Jamen altså - nogle gange flasker det sig bare!
Ku' du så ikke lige sørge for forår, nu du er så godt i gang...?

Camilla