Camping i tyskland
Fra : Brian XJ

Dato : 19-03-02 20:30

Hej, er der nogen der ved hvad der kræver af papir (camping pas dk/tysk?,
mv) hvis som vi har tænkt at leje en campingvogn en uge eller 2 i tyskland?

mvh

Brian & Berit

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-02 22:44

"Brian XJ" <bljsoft@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hej, er der nogen der ved hvad der kræver af papir (camping
> pas dk/tysk?, mv) hvis som vi har tænkt at leje en campingvogn
> en uge eller 2 i tyskland?

Et internationalt campingpas og et almindeligt pas!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Jim Saylor

Dato : 20-03-02 08:04

Vognen lejer du i Süderlügum 0049 4663 1711 - de snakker dansk.

mvh

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-03-02 08:21

"Jim Saylor" <saylor@telia.com> skrev i en meddelelse

> Vognen lejer du i Süderlügum 0049 4663 1711
> - de snakker dansk.

Hallo du, det er ikke mig der vil leje en campingvogn!

Læs og brug disse formidable gode råd:

så kan vi andre finde ud af hvem du svarer og hvad du svarer på.

Fra : Brian XJ

Dato : 20-03-02 20:16

Jeg siger tak, men vi lejer nok en vogn på en campingplads.

mvh

Brian & Berit

Fra : Peter

Dato : 22-03-02 10:58

Jeg ved ikke hvad Jim får i kommission for konstant at henvise folk til et
bestemt firma i Tyskland, (et firma der ikke engang har en hjemmeside), men
der er altså en masse andre lige syd for grænsen. Og adskillige, der er
meget billigere i højsæsonen. Om de er meget dårligere aner jeg ærlig talt
ikke, men jeg kan i hvert fald godt bruge en besparelse på 5-6 tusinde på en
treugers ferie.
Af frygt for at blive beskyldt for at favorisere nogen opfordrer jeg blot
til at man bruger en søgemaskine søger efter *wohnmobile +vermieten +f.eks.
hamburg* og så kigger sig lidt omkring.
alternativt kan man klikke sig ind på http://www.camping-cars-caravans.de,
hvor der også er links til en masse udlejere/forhandlere i nordtyskland.

Det kan godt være det tager lidt tid, men det er sgu en god timeløn og så
finder man præcist den vogn man ønsker. Og det er noget vrøvl at der er ved
at være udsolgt. Der er mange om budet i dag og jeg var kun 12 minutter om
at finde en ledig autocamper i går.

MVH Peter

Fra : Ole Damgaard

Dato : 27-03-02 10:47

"Peter" <Mcpeterr@fjerndette.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvad Jim får i kommission for konstant at henvise folk til et
> bestemt firma i Tyskland,

Du behøver da ikke mistænke Jim for uhæderlighed.
Nu kunne man vel blot forestille sig at Jim har haft gode
oplevelser med det firma - det samme har jeg nemlig selv.
Rigtigt prisen er ikke den absolut billigste - til gengæld er
service, betjening og udstyr noget af det bedste (og det er
for mig absolut et plus, fordi man ikke har "råd" til mange
ærgelser når man skal feriere.
mvh ole