flere Korat killinge billeder :-)
Fra : Camilla Baird

Dato : 19-03-02 14:45

http://community.webshots.com/album/33576702GivMxH

mvh Camilla

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-03-02 15:03

Hej Camilla
Nej, hvor er de søde
Er det hårelastikker de har på?
Er det ikke en lidt farlig måde at mærke dem på?
Jeg mener: de kan jo hænge fast
Eller er elastikkerne kun til ære for fotografen
..
Vi har altid mærket vores hundehvalpe med neglelak, helst et sted hvor
moderen ikke slikker alt for meget f.eks. på poten.
Det virker fint.
Hilsen Vibeke L

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-03-02 17:31

Jo, det er store bløde hårelastikker - jeg har kun gode erfaringer med
dem, da killingerne kan vokse i dem.
Jeg har brugt neglelak, men fandt det besværligt at skulle forny det
hele tiden... det skallede af - og kattene brød sig bestemt ikke om at
få det på...
mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-02 21:38

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> http://community.webshots.com/album/33576702GivMxH

Tjae hvad kan man sige.. Jo toastbrød fra .... de her skal til Skive

Jow de er søde, smart måde at kende forskel på..*gg*

Et stort nus til Princess for, at få sådan nogle søde mivere

Og lige et hovsa "entiregang" staves altså i to ord "entire gang"

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-03-02 21:59

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> [...]

> Et stort nus til Princess for, at få sådan nogle søde mivere
>
> Og lige et hovsa "entiregang" staves altså i to ord "entire gang"

Det ved jeg godt - men nogle billedprogrammer kan ikke lide mellemrum...
og jeg har ikke redigeret NP's filnavne...

mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-03-02 22:14

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> Det ved jeg godt - men nogle billedprogrammer kan ikke lide mellemrum...
> og jeg har ikke redigeret NP's filnavne...

Ok, jeg syntes bare det stred mod min sans for retsstavning...
Kender det fra linux, men jeg har vænnet mig til at bruge underscore i
fil og mappenavne, selvom man da kan bruge et punktum i stedet altså i
linux og entire_gang er lidt mere rigtigt.. ikke fordi jeg vil hænge
mig i det når nu man kan få randers reb..

Fra : Lars Dahl

Dato : 19-03-02 21:40

Hej Camilla.

"SAVLE"!!! Hvornår er det lige - savle - vi skal nusse små korater?? *S*

Mvh Lars Dahl

Camilla Baird <primpraus@mail.dk> skrev i

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-03-02 21:57

De er to uger nu... skal vi sige om 3-4uger?
mvh Camilla