Iran/ Tehran?? Billigt??
Fra : J. Kunzendorf

Dato : 19-03-02 11:58

Hej med jer..
Kunne i være behjælpelige med et godt tilbud for kun flyrejse til Tehran??
Vi er 2voksne og 1 barn!!
Mvh
*JKM

Fra : jesper

Dato : 19-03-02 13:44

"J. Kunzendorf" <avant@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer..
> Kunne i være behjælpelige med et godt tilbud for kun flyrejse til Tehran??
> Vi er 2voksne og 1 barn!!
> Mvh
Hej
Jeg har fløjet med Austrian Airline over Wien til Teheran for 2 år siden.
Jeg henvendte mig hos det lokale rejsebureu og fik en del priserOg over Wien
var det billigste dengang.
Iran Air flyver vist nok direkte fra københavn. Jeg har glemt hvad det
kostede.
jesper

Fra : Kraack

Dato : 19-03-02 15:44

"jesper" <hammerfest@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3c97314b$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Iran Air flyver vist nok direkte fra københavn.

Iran Air flyver direkte fra København et par gange om ugen.
De har vist et salgskontor her i byen.

Med venlig hilsen
Anne Mette