Høns i asparges
Fra : B&P

Dato : 19-03-02 09:44

Kunne godt tænke mig at få at vide om,man må fryse høns i asparges.

Mener jeg har hørt noget om at asparges ikke må fryses og så varmes op
igen..

Mvh. Bente

Fra : Bettina Madsen

Dato : 19-03-02 15:51

> Kunne godt tænke mig at få at vide om,man må fryse høns i asparges.
>
> Mener jeg har hørt noget om at asparges ikke må fryses og så varmes op
> igen..

Du kan godt fryse høns i asparges uden problemer. Asparges må godt fryses og
genopvarmes.

Bettina

Fra : Anders

Dato : 22-03-02 21:03

Husk når du fryser sovser/stuvninger bør du bruge modificeret stivelse feks.
snowflake, da konsistencen kan blive meget tyndere når du tager retten og,
end da du lagde den i fryseren, hvis du jævner med alm. mel.

\kokken