Program som kan sende logoer/toner gratis ~
Fra : Morten Simonsen

Dato : 19-03-02 09:07

Hejsa.
Efterhånden koster det jo penge at bestille logoer og ringetoner alle steder
fra på nettet.

Men fines der ikke nogle programmer som LogoManager, bare uden at man skal
bruge datakabel og telefon, så man kan sende logoer og/el. ringetoner gratis
fra, ?

/Morten

Fra : Devast8or

Dato : 19-03-02 10:32

Jeg brugte SmartSMS til at sende et logo til mig selv. Det er dog ikke helt
gratis, da du skal bruge et modem (jeg kunne ihvertfald ikke få det til at
virke med DSL selvom de påstår man kan). Modemmet ringer op til en eller
anden server og sender logoet og logger så af fra serveren igen. Det tager
ikke mere end 10 sekunder så det bør være til at leve med. Bare husk at se
hvilken server der står inden du ringer op, for default er en tysk server.
Jeg opdagede det efter 3-4 gange :)

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Paasken.dk

Dato : 19-03-02 16:29

Gratis ringetoner kan findes på http://www.dpa.org og nogle få logoer på
http://www.stimorol.dk

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Dennis Lange

Dato : 19-03-02 17:25

"Paasken.dk" <mail@paasken.dk> skrev i en meddelelse
> Gratis ringetoner kan findes på http://www.dpa.org

Hmm... Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Får kun en "Siden eksisterer
ikke" når jeg trykker send. Er der andre der har haft mere held?
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-03-02 19:52

> Hmm... Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Får kun en "Siden eksisterer
> ikke" når jeg trykker send. Er der andre der har haft mere held?

http://www.dpa.org/ringetone_u.html

Samme problem her :(

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Paasken.dk

Dato : 19-03-02 20:04

Hmm.. de har lavet deres side helt om.
For en uge siden virkede det.