Forstoppelse
Fra : Rie Lysvad

Dato : 18-03-02 21:50

Hej

Min 11-årige hankat Niki har meget hård afføring, har altid haft tendens til
det, men jeg synes det er blevet værre, så han kan sidde og presse længe
uden, at der kommer noget. Det hjælper at komme lidt paraffinolie på hans
mad, men han har pludselig fundet ud af, at han ikke vil have det. Han får
dels tørkost Hill's Light og dels Whiskas, men det har altid været det samme
med meget fast afføring, ligemeget hvilken kost han fik.Er der noget man kan
gi' ham der virker lettere afførende eller i det mindste gør afføringen
blødere. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen Rie

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-03-02 22:07

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> gi' ham der virker lettere afførende eller i det mindste gør afføringen
> blødere. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hej Rie.
Prøv om han kan lide rosiner. Det er der tilsyneladende en del katte der kan
(har selv haft en af slagsen) og det har da lidt "sveske-effekt" Så måske?

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-03-02 22:14

Rå lever giver løsere afføring, men pas på det kan give for mange A- og
D-vitaminer.

Så er der sardiner i olie.

Kattemalt

Lidt mere olie i maden

Og til sidst dyrlægen, som du også bør kontakte, hvis han bliver påvirket på
anden måde

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-02 00:26

d. 18/03/02 21:49 skrev Rie Lysvad på lysvad@worldonline.dk i artiklen
> [...]

> uden, at der kommer noget. Det hjælper at komme lidt paraffinolie på hans
> mad, men han har pludselig fundet ud af, at han ikke vil have det.

Hej Rie

Kan han lide kattemalt?
Det har vist nok et ret stort indhold af paraffinolie

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-03-02 09:06

> [...]
tendens til
> det, men jeg synes det er blevet værre, så han kan sidde og presse

Det tarmregulerende naturmiddel og kosttilskud HUSK er lanceret til
dyr også, og går da under navnet psylivet(der fås hos dyrlæger ..
bl.a. i små gratis prøveposer .. .. og er fortrinneligt til både
diarre og hård mave/forstoppelse .. Giv enten HUSK eller psylivet i
A38 eller andet mælkeprodukt .. .om du vælger HUSK eller Psylivet er
underordnet der er ingen forskel på produktet til mennesker og dyr.

MVH Ami