MacOS X og printerproblemer
Fra : Morten Krogh Nielsen

Dato : 18-03-02 17:28

Hej alle

Her er et problem, som jeg vil høre om der er nogen der har et bud på
hjælp til!

På forhånd mange tak!

Jeg supporterer et mindre firma med deres macs. Her i efteråret
investerede de i en EPSON ACULASER C-2000 printer efter min anbefaling.
Halvdelen af kontoret er nu gået over til Mac OS X og ja rigtigt gættet,
Epson kan ikke levere en OSX-driver til denne type printer før
allertidligst august i år.

Hvad kan jeg så gøre for at sikre at alle klienter både Mac OS X og
Classic kan printe ud på printeren?

Skal jeg oprette en Mac Classic Server og så lade en Mac OS Classic
Server kø styre køen til printeren og samarbejder det med Mac OS X?

Altså hvordan printer jeg fra Mac OS X over en MacOS Classic
printeropsætning...

Please, min chef er vist ved at få grå hår i hovedet..og nej, ingen er
interesseret i at gå tilbage til Mac OS Classic eller skifte mellem de
to miljøer..

Venligst,

Morten

Fra : Jacob Johansen

Dato : 18-03-02 23:51

Hej Morten

Prøv dette DC Tip fra Xerox CentreWare Support site...

http://www2.xerox.com/downloads/dc01cc0240.pdf

Med venlig hilsen

Jacob

in article morten-8E7A72.17281718032002@news.tele.dk, Morten Krogh Nielsen