Easy CD Creator 5 problemer
Fra : 9240hove@worldonline~

Dato : 18-03-02 13:33

Hvorfor kan Windows XP ikke køre Easy CD Creator 5 bacis ???

Fra : Jesper KA

Dato : 18-03-02 13:44

<9240hove@worldonline.dk> wrote in message
> Hvorfor kan Windows XP ikke køre Easy CD Creator 5 bacis ???

Tja nu beskriver du dumt nok ikke lige hvad det er der går galt .. men en
ting XP ikek bryder sig om ved CD Creator er deres Take Two fidus .. vælg en
install uden denne.

Regards

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-03-02 14:43

<9240hove@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor kan Windows XP ikke køre Easy CD Creator 5 bacis ???

Aner det ikke, men det kræver en opdatering før det virker.
http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_software_updatesv5.h
tml

Dette er desuden ikke et hardware relateret spørgsmål, derfor
FUT til dk.edb.system.ms-windows
--
Peter J

Fra : Ove Kristensen

Dato : 18-03-02 16:00

"Peter Jensen" <spateldask@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <9240hove@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> Aner det ikke, men det kræver en opdatering før det virker.

http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_software_updatesv5.h
> tml

Jaahh, men det er den mest dumme måde at opgradere på, som jeg nogensinde
har set, det er utroligt at de ikke bare har lavet en stor update-files i
stedet for den Storm P. metode.

Mvh
OveK.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 16:38

In dk.edb.system.ms-windows, Ove Kristensen wrote:

<snip>
>Jaahh, men det er den mest dumme måde at opgradere på, som jeg nogensinde
>har set, det er utroligt at de ikke bare har lavet en stor update-files i
>stedet for den Storm P. metode.

Hvad mener du?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-03-02 10:02

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jaahh, men det er den mest dumme måde at opgradere på, som jeg nogensinde
> har set, det er utroligt at de ikke bare har lavet en stor update-files i
> stedet for den Storm P. metode.

?? no comprende
Man henter en opdateringsfil og installerer den.
I dette tilfælde en 5.xx -> 5.1 opdatering

De 3 simple step der skal til for at få det til at virke
er da temmelig smertefrit:
Download patch, installer ECDC, installer patch. Bingo.
--
Peter J