Jagtbøsse til salg
Fra : claus

Dato : 18-03-02 11:58

Nu har jeg haft en Bereta sivler pignon liggende i 3 år uden at have være på
jagt. Jeg tror sku ikke jeg kommer på jagt, så nu skal den realiseres så du
har nu mulighed for at købe et virkelig godt våben, kun brugt enn gang på
bane.

Giv et bud

Claus

Fra : Krank

Dato : 18-03-02 14:32

"claus" <calus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

du
> har nu mulighed for at købe et virkelig godt våben, kun brugt enn gang på

500 dKr er budt - hvilken kaliber boring m.v. og hvor bor den?

Og hvad er "sivler" o/u eller s/s ????????

Krank
Aarhus

Fra : Niels Riis

Dato : 18-03-02 23:40

> 500 dKr er budt - hvilken kaliber boring m.v. og hvor bor den?
>
> Krank
> Aarhus

1000 dkr budt - uanset kaliber
Niels Riis
Skjern

Fra : Csi

Dato : 18-03-02 22:42

Jeg vil da gerne byde 1500,-

Fra : Kim Kappel

Dato : 19-03-02 10:46

Hej Claus

Jeg er interesseret, 4000,- er budt.

Kim

Fra : Krank

Dato : 19-03-02 23:46

"Kim Kappel" <kim@kappel.it> skrev i en meddelelse
> Hej Claus
>
> Jeg er interesseret, 4000,- er budt.
>
> Kim

KIM - DIN LEDE SKRUEBRÆKKER OG JAGTSJAKAL - FØJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krank

Fra : Idar Johnny Kjøsnes

Dato : 19-03-02 23:50

Hei Claus. Da min Tikka 412 er moden for utskifting byr jeg deg kr 5000 for
din Silver Pigeon.

Idar J.Kjøsnes (Norge)

"claus" <calus1@hotmail.com> skrev i melding