Søndagens oplevelse
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-03-02 12:04

Uha Dixie var nær smuttet i går *kuldegys*

Jeg var ude for at tømme postkasse og naboens hankat Figaro var der lige for
at nusse
Dixie sad inde i entreen og kiggede ud gennem ruden - sendte lange blikke
efter Figaro, nussede og gjorde sig til op af ruden *G* Figaro var nu mere
interesseret i at jeg kælede for ham *fnis*
Da jeg åbnede døren for at gå ind, var det Figaro's mening at følge med ind.
Han blev dog forskrækket over Dixie, som stod lige i døråbningen og gjorde
sig lækker - så han strøg afsted....... og Dixie forsøgte at følge efter.
Uha tror i lige jeg kunne få flettet benene, så hun ikke kom ud i den store
verden (vi bor lige ud til en rimeligt trafikeret vej).
Nå men det lykkedes og vupti fik jeg lukket døren - straks stod Figaro ved
ruden og kiggede ind.
Og Dixiepigen hun fortsatte sit kæleri og gøren sig lækker for Figaro, her
inde på den sikre side af døren*G*
Neo havde hørt tumleriet nede i gangen og kom snigende ned af trappen. Han
fik øje på Figaro og nærmede sig ruden med tyk hale og tem'li korte ben *G*
Han forstod vidst at Dixie havde tabt sit hjerte til en anden - så den røde
herre, som ikke har villet nusse med Dixie - gjorde lige pludselig en masse
for at få hendes opmærksomhed Han begravede snuden i hendes pels og
nussede lidt på hende *S* Han gned sig op af hende og gav hende et lille
slik *S* Tænk sig han er alligevel enormt glad for Dixie - der skal bare
konkurrence til, før at han viser det
Jeg var så forbavset over hele situationen at jeg ikke fik taget billeder -
stod bare der og måbede.
Men det var underholdning af høj karakter *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-03-02 12:43

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> Jeg var så forbavset over hele situationen at jeg ikke fik taget billeder -
> stod bare der og måbede.
> Men det var underholdning af høj karakter *G*

Ja, helt sikkert noget af en oplevelse..*gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 18-03-02 16:12

Hmmm, monstro det bare er en mandeting Så snart vi kigger efter
andre så må de jo lige tage sig sammen, ikk'? Fnis
Og når der så står en og hedder Figaro, så er der nok grund til at
lokke sin dame tilbage til folden, grin.

Kate