Foredrag med Claus Styker
Fra : Henrik Schmidt

Dato : 18-03-02 08:20

Nå, der var nok nogen der så rødt, hva? Nej, dette er ikke en reklame.
Jeg skal såmænd bare til foredrag med Claus Styker, og har tænkt mig at
konfrontere ham med nogle af de ting, han har sagt i hans programmer, og i
den sammenhæng er det jo udmærket at være bakket op af faktum. Der skulle
vel ikke være nogen, der har nogle henvisninger til undersøgelser der viser,
at højintensitets træning ikke i udpræget grad fører til øget
kalorieindtagelse bagefter(eller evt. det modsatte - jeg kunne jo tage fejl
)? Med andre ord vil jeg godt finde et par artikler der afliver den der
med "ja, men hvis man træner med høj intensitet falder ens blodsukker
voldsomt, og man bliver meget sulten bagefter træning"
Jeg har adgang til de fleste medicinske tidsskrifter .

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Thomas

Dato : 18-03-02 12:28

Ligeledes at der ikke findes nogen egentlig fedtforbrændings-zone

se mere på

http://www.motion-online.dk/ufedt_dr.htm

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 18-03-02 17:22

"Thomas" <eriksen_tour@hotmail.com> wrote in message
<snip>
> Ligeledes at der ikke findes nogen egentlig fedtforbrændings-zone
>
> se mere på
>

> http://www.motion-online.dk/ufedt_dr.htm

Ja, det ved jeg godt, men de har jo været så flinke at skrive referencer på
;)

Mvh,

Henrik Schmidt