HJÆLP Udstilling i Hedensted
Fra : Steen Vinbæk

Dato : 18-03-02 08:28

Hej Gruppe.
Er der nogen der vil hjælpe min kone.
Vi fik stjålet vores bil her i week-enden, men min kone vil gerne til
udstillingen i Hedensted, da vore hankat kun mangler 2 certifikater så en en
Grand Int., men det kniber nu at komme afsted.
Vi bor i Stige, Odense N.
Med venlig hilsen

Somja & Steen Vinbæk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 18-03-02 08:52

Hej sten

Hvilken dag skal i på udstilling? Vi skal selv der over og er fire, som skal
afsted med 3 katte. Så det kan være vi kan lave plads, hvis i skal der over
om samme dag som os (vi har en Norsk Skovkat), kan ikke huske dagen *Gs*

--
Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 18-03-02 08:56

Fandt lige ud af, vi skal til Hedensted Fredag

--
Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 18-03-02 08:55

Hej Jacob
Semilanghårskatte er om fredagen
Vi ses i Hedensted.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Jakob Jensen" <sonic_90@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
over
> om samme dag som os (vi har en Norsk Skovkat), kan ikke huske dagen *Gs*

---
DK. True Trust

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 18-03-02 08:50

hej igen
det er lørdag Sonja gerne vil have kørelejæighed
Hej