dbx??
Fra : Anders Jensen

Dato : 29-01-01 02:01

Der skulle vel ikke være nogen af jer, der kunne forklare mig, hvorledes
(hvis det er muligt ) man importerer sine gamle *.dbx filer (
nyhedsgrupperne ikke indbakke/Udbakke ect. der importeres fint )til Outlook
eller i det mindste gør dem læselige.
Outlooks egen hjælp går på, at man skal importerer *.iaf filer ( Som jeg
overhovedet ikke har kunnet finde nogen af. )

--
NUN
LINUS

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-02-01 13:16

"Anders Jensen" skrev

> Der skulle vel ikke være nogen af jer, der kunne forklare mig,
> hvorledes (hvis det er muligt ) man importerer sine gamle
> *.dbx filer

Jeg går ud fra, at du har taget en kopi af din mailkatalog af
alt som lå deri og har flyttet det til et andet sted forud for
en eventuelt geninstallering af OE eller styresystemet.

OE må ikke være åben, når du udfører denne operation.

Tag en sikkerhedskopi af dit nuværende mailkatalog (det er rart
hvis der sker noget uventet).

Kopier indholdet af dit gamle mailkatalog ind i dit nuværende
mailkatalog og overskriv alt.

Hvis du har OE opsat til at bruge samme news-server, vil OE
genkende alle grupper du abbonerer på. Hvis ikke, bliver grup-
perne slettet, som OE ikke kan finde servere til.

> Outlooks egen hjælp går på, at man skal importerer *.iaf
> filer ( Som jeg overhovedet ikke har kunnet finde nogen af.)

Ideen er at man selv skaber dem, forud for f.eks. en geninstal-
lation.

Gør sådan:

funktinoner | konti | vælg den konto som du vil oprette en
*.iaf fil for og klik på eksporter knappen (jeg mindes svagt
at have læst, at man skal indskrive kodeordet første gang man
bruger kontoen (hvis man importerer *.iaf filen), det er ikke en
fejl det er et designvalg).

Opfølgning er sat til:
så der havner dit svar, hvis du besvarer dette indlæg.

Med venlig hilsen

Peder