nVIDIA Geforce2 MX400
Fra : H.O.T

Dato : 17-03-02 23:19

jeg har lige anskaffet mig dette kort, og har nu problemer med at få mine
spil til at virke....Computeren går ned, når jeg starter spillene op...Jeg
har installeret nye driver, og kan ikke se hvad problemet skulle
være.....Kan det skyldes en for svag strømforsyning...

Henrik

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-03-02 23:33

H.O.T wrote:

> [...]
> starter spillene op...Jeg har installeret nye driver, og kan
> ikke se hvad problemet skulle være.....Kan det skyldes en for
<snip>

Det er søreme svært at sige, kan du ikke give os
specifikationerne på din maskine ?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Kalle

Dato : 18-03-02 21:33

Hej Henrik

Jeg spiller ikke selv, men har sat en del maskiner op og noget siger mig, at
det er indstillingen OpenGlide / Direct 3D indstillingen. Siger det dig
noget?
Karsten brydsoe@image.dk , Brande

news8l8.32992$l93.6456247@newsb.telia.net...

Fra : H.O.T

Dato : 18-03-02 21:47

"Kalle" <brydsoe@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> det er indstillingen OpenGlide / Direct 3D indstillingen. Siger det dig

Det siger mig lidt, men der fulgte ikke en manuel med, så jeg har ikke kunne
læse noget om, hvordan man sætter det op....Du er mere end velkommen til at
komme med nogle gode råd......
Henrik

Fra : Zed

Dato : 23-03-02 01:32

> [...]
> har installeret nye driver, og kan ikke se hvad problemet skulle
> være.....Kan det skyldes en for svag strømforsyning...

Efter sigene skulle det være fordi din agp port ikke er agp 2.0 kompatibel
jeg var personligt nødt til at købe nyt bundkort da jeg havde købt et gf 2
mx

tag et kig her for evt optimering (du vil dog nok aldrig få den op og kører
100% som den skal):
http://www.geforcefaq.com/faq.cgi#hw:gef:troub:inst:lockup

-Zed