Gen indspilning af The Timemachine på vej
Fra : Rhythm

Dato : 17-03-02 18:11

Den gamle Scifi film: The Timemachine fra 1960 er på vej i en ny version.
Plot: I den gamle 60´er version ændrede den rejsende på fremtiden.
I denne nye ændrer han på fortiden.
Hvis i ikke lige husker 60´er versionen så er det den hvor at Rod Taylor
spillede George ( H.G. Wells) som også står bag bogen af samme navn:
http://us.imdb.com/Title?0054387
Så reklamen på tyske Pro7 for den nye film, mon den kommer i biffen her
hjemme ?

Mvh
Rhythm

Ps: Den nye 2002´er er oppe på IMDB: http://us.imdb.com/Title?0268695

Fra : Emil Rune

Dato : 17-03-02 18:34

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://us.imdb.com/Title?0054387
> Så reklamen på tyske Pro7 for den nye film, mon den kommer i biffen her

Det kan tilsyneladende være ligemeget; den har fået sønderlemmende kritik af
stort set alt og alle i USA (67 rådne anmeldelser mod 23 friske (
http://www.rottentomatoes.com/ititle-Time_Machine__The__2002_--202C20202829/
)).

Hilsen
Emil

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-03-02 18:43

> [...]
> http://us.imdb.com/Title?0054387
> Så reklamen på tyske Pro7 for den nye film, mon den kommer i biffen her

Ja, den har efterhånden været på vej et godt stykke tid, den startede i
biograferne i USA den 8 marts. Og ja, mon ikke den kommer i biograferne i DK
også, da det ER en Dreamworks produktion? Tror jeg nok

Se trailer på http://www.apple.com/trailers/dreamworks/the_time_machine/ .

Ser ganske lovende ud...

VH
Peter Tønnesen

Fra : Jakob Madsen

Dato : 17-03-02 18:47

> Så reklamen på tyske Pro7 for den nye film, mon den kommer i biffen her
> hjemme ?

Den kommer i biffen den 5. april!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 17-03-02 22:04

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den gamle Scifi film: The Timemachine fra 1960 er på vej i en ny version.

....og som en sjov, lille detalje, så er den instrueret af ingen ringere end
H.G. Wells eget oldebarn (eller var det tipoldebarn?).

MVH
Jens

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 18-03-02 09:42

> [...]
> Hvis i ikke lige husker 60´er versionen så er det den hvor at Rod Taylor
> spillede George ( H.G. Wells) som også står bag bogen af samme navn:

Den oprindelige, som faktisk er OK, vises jævnligt på TCM, hvis man sku' ha'
lyst til et (gen)syn.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 18-03-02 20:32

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message > Så reklamen på tyske
Pro7 for den nye film, mon den kommer i biffen her
> hjemme ?
Aner det ikke, men der er kommet her (Amsterdam). Heldigvis blev jeg advaret
mod den, ellers kunne man jo let have brændt en aften af.

/Lars