Jboss 2.4.4 og ejx.jar (Enterprise Java XM~
Fra : Frederik Hansen

Dato : 17-03-02 09:59

Hejsa

Jeg forsøger at bruge JBoss som min AppServer, og der står i
documentationen, at jeg kan bruge det grafiske værktøj, Enterprise Java
XML editor (som ser ud til at noget ligende deploytool til Suns RI). Og
der står højt og tydeligt at det bliver bundlet sammen med JBoss, og man
bare skal skrive "java -jar ejx.jar" i bin/, men det passer overhovedet
ikke.

Er det nogen som kender/bruger et alternativ? Eller som måske har
ejx.jar og de andre jars som skal bruges, fra tidligere versioner af
JBoss, som kan sende dem til mig?

(For jeg giver ikke bruge en simple text editor, det tager simplehen for
lang tid, for sådan en som mig)

--
Venlig hilsen

Frederik Hansen

Sun Certified Programmer
for the Java(tm) 2 Platform

email : frederik@roirex.dk
www : www.roirex.dk

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 17-03-02 12:59

"Frederik Hansen" <frederik@roirex.dk> wrote in message
> [...]
> har ejx.jar og de andre jars som skal bruges, fra tidligere
> versioner af JBoss, som kan sende dem til mig?

Hej Frederik

Se denne tråd på jboss.org
http://main.jboss.org/thread.jsp?forum=52&thread=7325

Her anbefales det, at man bruger xdoclet
http://sourceforge.net/projects/xdoclet/
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen