nr til sms sender?
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 23:14

Er der nogle der ved hvor man kan finde de nr som telestyrelsen har lagt ud
til mobil??? jeg kan ikke finde dem.

//Daniel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-03-02 20:09

www.ts.dk

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-03-02 20:28

Tænker du på www.tst.dk? Og tager du forbehold for nummerportabilitet?

--
- Peter Brodersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-03-02 01:01

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote in

> Tænker du på www.tst.dk? Og tager du forbehold for
> nummerportabilitet?

sikkert - og nej, det spurgte han jo strengt taget heller ikke
efter...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt