Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Selvangivelse - behandlingstid
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-03-02 21:42

Hejsa

Hvor lang tid er den typiske behandlings tid af selvangivelsen, hvis man har
brugt tastselv serivce via nettet. De meddeler intet om hvornår de har
gjordt det op...

Det er jo altid så spændende at få resultatet.

Mvh
Hans

Fra : Mark Beaumont

Dato : 17-03-02 00:23

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> skrev
> Hvor lang tid er den typiske behandlings tid af selvangivelsen, hvis
> man har brugt tastselv serivce via nettet. De meddeler intet om
> hvornår de har gjordt det op...

Jo - efter at du har godkendt dine indtastninger, står der netop, hvornår
du kan se din årsopgørelse på siden.

Jeg udfyldte min selvangivelse på tastselv fredag aften, og fik at
vide at jeg kunne se min opgørelse efter d. 24/3.

> Det er jo altid så spændende at få resultatet.

Kan du ikke bare regne resultatet ud selv.

Vh Mark

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 17-03-02 10:29

"Mark Beaumont" <beaumont@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vide at jeg kunne se min opgørelse efter d. 24/3.

> Kan du ikke bare regne resultatet ud selv.

Jo det kunne jeg vel, jeg har prøvet at taste alle tallende fra
selvangivelsen ind, men jeg forstår ikke helt hvordan jeg ser det?

Er der nogen som kan forklare dette? Jeg bruger "Beregn skatten for 2001" på
Told & Skats hjemmeside...

Jeg regner med at det er "Overskydende skat" som er beløbet man skal gå
efter? Men dette er 0 uanset hvilket beløb jeg taster i indkomst...

Hans

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-03-02 20:23

> [...]

> Jeg regner med at det er "Overskydende skat" som er beløbet man skal gå
> efter? Men dette er 0 uanset hvilket beløb jeg taster i indkomst...

Det er fordi du på linie 2 i skat skal indtaste hvad der er trukket i skat -
ses på din opgørelse fra arbejdsgiveren.

Mvh Maria