Hjælp til ID af sang
Fra : Martin Kruse

Dato : 16-03-02 18:17

Hej NG

Jeg ska bruge lidt hjælp!
Jeg går rundt med starten af en sang i hovedet som jeg bare ikke kan huske
omkvædet eller navnet på!
Jeg aner heller ikke hvem der har lavet den, men jeg håber der er nogen der
kan hjælpe

"I passed your door
Guess you don't live there anymore
It seems if you've been way....."

Så kan jeg ikke huske mere, men ved bare at det er en dame der synger og at
den er forholdsvis stille og rolig.
I musik-videoen står hende damen og synger og lad os bare sige at hun ikke
stod forrest i køen da der blev uddelt udseender her i verden
Nå.. Men jeg håber nogen ka hjælpe!

Martin

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 16-03-02 18:21

Jeg får
http://www.ultimate-lyrics.de/texte/text_e/everythingbutthegirl_missing.txt.
html frem når jeg søger på I passed your door.....
Såeh Everything but the girl.....

Fra : Toke

Dato : 16-03-02 18:27

www.google.com is your friend.

Søg på det i "" tegn +lyrics så finder du helt sikekrt din sang.

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 16-03-02 18:28

> www.google.com is your friend.
>
> Søg på det i "" tegn +lyrics så finder du helt sikekrt din sang.

Jaeh og det var så det jeg gjorde for ham - og svaret var Everything but the
girl!

Fra : Martin Kruse

Dato : 16-03-02 18:39

Yes! Og mange tak for det! Alle tiders med newsgroups og flittige brugere!

Tak igen..

Martin