billig
Fra : /palle

Dato : 16-03-02 12:42

Er der et land som køre med samme net som Danmark, hvor mobiltelefoner er
billiger end normalt. Jeg tænker på hvis man skal købe en på sommerferien

/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Anders HJ

Dato : 16-03-02 15:03

Ville det ikke være lidt sørgeligt at rejse til et bestemt land kun fordi
telefonerne er billige der?

Men jeg kan sige at GSM-telefoner er ret billige især i Asien, hvor de tit
sælges helt uden garanti. Men jeg vil ikke engang råde min værste fjende til
at købe en mobil på den måde.

Anders

Fra : /palle

Dato : 17-03-02 18:02

Er der så en Asisk hjemmeside hvor jeg kan bestille?

/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Anders HJ

Dato : 17-03-02 20:45

> Er der så en Asisk hjemmeside hvor jeg kan bestille?
>

> /palle
> No lame SIGNATURER

Ved ikke om de sælger foner uden garanti i onlineshops. Det er vist mest de
små skumle elektroniforretninger som man finder over alt i f.eks. Hong Kong.
Men som sagt, det er en meget dum idé at købe en telefon uden garanti. Så er
du advaret.

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 15:04

> Er der et land som køre med samme net som Danmark, hvor mobiltelefoner er
> billiger end normalt. Jeg tænker på hvis man skal købe en på sommerferien

Tror ikke du får dem billigere end hos wannasave....

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Morten Simonsen

Dato : 19-03-02 09:00

"Vindenand.dk - Michael Kjærsgård" <vindenand@paasken.dk> wrote in message
> Tror ikke du får dem billigere end hos wannasave....

Jeg sys egentlig ikke at Wannasave er så billigt igen... godt nok har de en
3310 til 249,- men så skal du jo også betale 600,- i abbonement, ligemeget
om du får den unlocket el. ej ..