Red Faction - Masako
Fra : DWM

Dato : 16-03-02 12:39

Nu har jeg har slået masako ihjel (uden "flyveren") men kan ikke finde
ud af hvad jeg nu skal. Jeg kan ikke engang komme ud af det rum jeg
er i. Nogle der ved hvad jeg skal gøre?

/Kenneth Iversen

Fra : sakket

Dato : 16-03-02 13:44

Hvor er du henne præcist ? (Det er et stykke tid siden jeg spillede det)

--
take care
sakket

Fra : DWM

Dato : 16-03-02 15:14

"sakket" <sakket@REMOVETHISusenet.com> skrev i en meddelelse
> Hvor er du henne præcist ? (Det er et stykke tid siden jeg spillede det)

Jeg er i et rum hvor man først skulle udradere 2 fly og derefter Masako
som også er i et fly. Der er nogle lange stiger i det rum som fører op til nogle
blælker lige under loftet.
Jeg har lagt nogle screenshots i dk.binaer under trådnavnet
"Red faction - Masako (dk.spil.computer)" hvis det kunne hjælpe.

/Kenneth Iversen

Fra : sakket

Dato : 16-03-02 15:28

Såvidt jeg husker, så skal du et niveau ned v.h.a. en lift der er en del af
gulvet. Du skal, mener jeg, finde kontrolpanelet til denne lift (vistnok en
fritstående pind med panelet ovenpå). Den skulle befinde sig i modsat ende
af rummet i forhold til hvor du kom ind.

God fornøjelse med denne "vsitnok" hjælp

Fra : DWM

Dato : 16-03-02 16:15

> [...]
> af rummet i forhold til hvor du kom ind.
> God fornøjelse med denne "vsitnok" hjælp

Øv nu er spillet slut. Tak for hjælpen :)

/Kenneth Iversen

Fra : sakket

Dato : 16-03-02 16:30

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "sakket" <sakket@REMOVETHISusenet.com> skrev i en meddelelse
>
> Øv nu er spillet slut. Tak for hjælpen :)
>
> /Kenneth Iversen

Selvtak