Aeroflot
Fra : Torben Mikkelsen

Dato : 16-03-02 11:01

Er der nogle der har erfaringer med Aeroflot - specielt København-Bangkok
???

Fra : afroman

Dato : 16-03-02 15:11

Ja... Det er frygtlig...!!! Hvis du ikke har råd til at rejse med noget der
er lidt bedre, så ville jeg anbefale dig at du sparede sammen bare lidt
længere !!! jeg vil advare alle der tænker på at rejse med Aeroflot, efter
den behandling jeg fik da jeg var så letsindig at rejse med dem i januar i
år... Jeg er normalt ikke krædsen, og stiller ikke ret mange krav til
service, men mage til uhjælpsomme, og ubehøvlede mennesker skal man lede
længe efter...
Et godt råd er at prøve at finde nogen andre der rejser derned...!!!
Jeg har hørt at EVA air skulle være okay, og de ligger vist rimelig tæt op
af Aeroflot, mht. priser.

Venligst Kim

Fra : John K

Dato : 16-03-02 17:24

> Er der nogle der har erfaringer med Aeroflot - specielt København-Bangkok
> ???

Jeg har stort set kun gode erfaringer med dem. Har fløjet med dem til
Moskva.

Maden var ikke noget at skrive hjem om den ene vej men ganske udemærket den
anden vej.

Servicen om bord syntes jeg hverken var bedre eller dårligere end hos så
mange andre flyselskaber.

Mvh

John K

Fra : Kevin & Tina

Dato : 16-03-02 22:38

Hej Torben
Denne diskussion har kørt her i gruppen nogle gange, der er delte meninger
og det kan vist konkluderes? at det er meget afhængigt af dagsformen, nogle
har oplevet at det er helt OK, endda bedre end Lufthansa, og andre ligger
mere i tråd med det svar "Aforman" giver dig, hvis det er første gang du
skal til Asien er det måske en god ide at vælge noget andet, men dem af os
der mener at Aeroflot har været OK synes måske at det også er "sjovt" når
man møder noget der ikke lige er som det man er vant til, og så er det rent
faktisk ret billigt, jeg kender kun til PIA der er i nærheden, (pakistan)
men det er op til dig, og der er ikke dokumentation for at Aeroflot skulle
være farligere end andre.
Og jeg har syntes at det har været OK at der ikke er så mange restriktioner
på flyene, men det kan være lavet om, samtidig har der altid været nogle
sjove russere med, hvilket bestemt ikke er at foragte.
VH Kevin

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 17-03-02 00:17

Hej,

jeg har fløjet med dem til Kathmandu. Ganske udmærket. Man får hvad man
betaler for, og vi fik ingen video undervejs*s*. Betjeningen var også lidt
kort for hovedet, men ellers en helt OK tur. Vi var glade for de mange penge
vi sparede, som vi kunne bruge andre steder.

En enkelt ting bør man dog være opmærksom på... Hvordan er forbindelserne i
Moskva? Vi skulle vente 7 timer midt om natten. Det var træls.. Lufthavnen i
Moskva er ret så kedelig.

PIA har jeg aldrig fløjet med, men har hørt, at det er ret uhumsk.

Kennet

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-03-02 12:16

Jeg har fløjet Aeroflot massere af gange, betjening og mad er ok - filmen er
sort/hvid fra før murens fald og på russisk (de ganske få gange der er en).
Du sparer nemt et par tusinde kr - det er 200 kr efter skat i timen ( hmm-
svært valg).

NB: Største ulempe er hvis du skal vente i Moskva, hvor man nemt kommer til
at vente 10 timer (husk en madpakke hvis du skal stoppe der - du kan IKKE
købe mad der!!!! noget frugt og nogle kiks er et must - de HAR øl..)

God tur

Fra : John K

Dato : 17-03-02 18:38

> [...]
> at vente 10 timer (husk en madpakke hvis du skal stoppe der - du kan IKKE
> købe mad der!!!! noget frugt og nogle kiks er et must - de HAR øl..)

Nå - der er da butikker i lufthavnen så det er da ikke noget problem.
- men derudover er lufthavnen ret kedelig - men det er Kastrup sikkert også
efter 10 timer

Mvh

John K

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-03-02 22:09

tjo - du kan købe noget der ligner mad... hvis du tager en burger fra den
gyldne måge, fjerner grønt, dressing og fryser den ned i 15 år, inden du tør
den halvt op i en mikro, så får du noget der minder om det de sælger i
Moskva lufthavn til 4-5$.

Fra : manse

Dato : 17-03-02 01:54

> København-Bangkok
> > >

> hejsa
Ja jeghar fløjet en del gange kbh.bangkok med aeroflot,og
hvis man selv gider gøre sig lidt umage så kanman faktisk godt
få oplyst hvor lang ventetiden er i moskva, jeg har aldrig ventet
mere end 2 timer og så gik jeg lidt rundt og kiggede på butikker
og sad og drak en sodavand og man kan måske komme i snak
med andre danskere der skal til bangkok/københavn.
Servicen har jeg ikke noget at klage over alt det man kan drikke
og rimeligt mad,og så sove resten af vejen til bangkok.okay
de penge man sparer kan man komme langt for i thailand

Fra : Jacob B Vestergaard

Dato : 17-03-02 12:10

Hej Torben.

Prøv at søg på aeroflot og du vil finde delte meninger om denne.
Hvis man har masser af tid (ferie) og har et "buget" at overholde er
aeroflot ok, det tager længere tid, der kan ske meget uforudset, men man
kommer frem !!
Jeg har prøvet pludselige mellemlandninger i Delhi og Dubai !!! (kufferten
blev gennemrodet), ekstraovernatning i Moskva og ikke mindst 3 uger efter
min hjemkomst, faldt et fly, samme rute ned , da piloten overlod sædet til
sin søn !!! Dette var på EN returbillet.
Jeg gider dem ikke mere, men ...

God tur

Jacob
Torben Mikkelsen <tmidk@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9317f6$0$92560$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-03-02 17:55

"Torben Mikkelsen" <tmidk@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har erfaringer med Aeroflot - specielt København-Bangkok
> ???
>
> Jeg er lige kommet hjem for 2 timer siden og alt var super maden var helt
i top
jeg har rejst med dem menge gange på ruten og har også været udsat for lidt
af
hvert men ikke mere end andre selskaber
Englænderne er ren gys
MvH Steen