gammelt 80'er nummer?
Fra : PETER HENRICHSEN

Dato : 28-01-01 20:19

Hjælp!

Der plejer at være nogle rigtig dygtige folk her i gruppen, så nu prøver jeg
lige at forhøre mig:

I starten af 80'erne var jeg teenager og jeg kan huske at vi dansede til et
pop nummer hvor en pige sange "Africa" i omkvædet efterfulgt at nogle
trommer.

Jeg mener den startede med linien "In dark deep jungle..."

Jeg vil skyde den til at være ca. 1983-1984 da vi netop på det tidspunkt
også hørt Eurythmics "Sweet dreams"

Det er selvfølgelig ikke Toto's Africa jeg tænker på - den kender jeg skam
godt.

Kan du hjælpe eller kender du et site, hvor man kan søge på 80'er numre, vil
jeg blive rigtig rigtig glad, da nummeret betyder meget for mig (første
kæreste og alt det der )

På forhånd tak for hjælpen.

Rare hilsner fra Peter

Fra : Kirstine

Dato : 28-01-01 20:21

Hej Peter !!

Er ret sikker på, at det er Rose Laurence - "Africa", som du tænker på.
Jeg kan desværre ikke videregive et site, hvor du kan lede efter 80'er
musik. Jeg har en kæreste, som er et omvandrende encyclopædi - men han
har ikke lagt sin viden på nettet ...endnu!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Hauge

Dato : 28-01-01 20:32

Hejsa

"PETER HENRICHSEN" <peterspejd@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> trommer.
>
> Jeg mener den startede med linien "In dark deep jungle..."

Rose Lorens, Afrika Woodoo Master.

Mvh Hauge

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-01-01 21:27

In article <af_c6.289$n85.5408@news.get2net.dk>, peterspejd@get2net.dk
says...
> Kan du hjælpe eller kender du et site, hvor man kan søge på 80'er numre, vil
> jeg blive rigtig rigtig glad, da nummeret betyder meget for mig (første
> kæreste og alt det der )

Du kan finde mange spændende ting om 80'erne, deriblandt også masser af
musik på de følgende 2 sites:

http://80music.about.com/musicperform/80music/?once=true&

http://www.inthe80s.com/

Hvis du vil høre 80'er musik back to back, så kig forbi:

http://www.flashbackradio.com/

Lars Bernau

"Who is General Failure ??
and why is he reading my harddisk??"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-01-01 22:01

> [...]
>
> http://www.inthe80s.com/
>
> Hvis du vil høre 80'er musik back to back, så kig forbi:

takker for de fede links.... (så er der atter læsestof)

Fra : PETER HENRICHSEN

Dato : 29-01-01 19:27

Wauh, Tak for hjælpen allesammen - det er for fedt at få hjælp til et nummer
man har søgt 15 år efter...

vh Peter