Problem med email til mobil
Fra : Fuzzbox

Dato : 15-03-02 23:42

Er jeg den eneste der ikke kan modtage emails på min mobil?
Jeg har Telmore abb.

Mvh Fuzzbox

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-03-02 00:45

"Fuzzbox" <fuzzbox3@mail.dk> wrote in

> Er jeg den eneste der ikke kan modtage emails på min mobil?
> Jeg har Telmore abb.

de er nok bare forsinkede...

- eller, har du sendt dem til den rigtige adresse ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Fuzzbox

Dato : 16-03-02 01:09

> de er nok bare forsinkede...

I går var de meget forsinkede
I dag kommer der slet ingen

> - eller, har du sendt dem til den rigtige adresse ?

De var sendt til den rigtige adresse, en pige jeg kender havde skrevet
og kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke svarede, så jeg testede og der
kom intet frem

Mvh Fuzzbox

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-03-02 22:41

> I går var de meget forsinkede
> I dag kommer der slet ingen

= meget forsinkede ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 16-03-02 09:25

"Fuzzbox" <fuzzbox3@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der ikke kan modtage emails på min mobil?
> Jeg har Telmore abb.

Jeg har samme problem med TDC. Kan se i logfil fra mailserver at de bliver
afvist hos modtager.

Fra : Anders HJ

Dato : 16-03-02 10:05

> Jeg har samme problem med TDC. Kan se i logfil fra mailserver at de bliver
> afvist hos modtager.

Samme her. Kan det tænkes at de har gennemført planen om at blokere for
mail>>SMS?

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 15:01

> Samme her. Kan det tænkes at de har gennemført planen om at blokere for
> mail>>SMS?

Jeg er bange for det.... Vi har netop diskuteret det samme på
http://www.eksperten.dk/spm/185760
Så der er åbenbart kun ét at gøre - brokke sig til TDC og true med at finde et
andet selskab hvis de ikke gør noget....

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-03-02 22:47

Hej

Vindenand.dk - Michael Kjærsgård <vindenand@paasken.dk> wrote:

>Jeg er bange for det.... Vi har netop diskuteret det samme på
>http://www.eksperten.dk/spm/185760

Næppe sådan "bare lige" uden at meddele det - Iøvrigt virker det igen
her til aften, omend med stor forsiknkelse.

Det har været galt den sidste uges tid.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-03-02 10:11

"Kai Hoffmann" <kai@hoffmann.slet-dette.cc> skrev i en meddelelse
> "Fuzzbox" <fuzzbox3@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har samme problem med TDC. Kan se i logfil fra mailserver at de bliver
> afvist hos modtager.

I skriver formodentligt til nummer@sms.tdm.dk - prøv i stedet
nummer@smsnu.dk

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 15:07

> I skriver formodentligt til nummer@sms.tdm.dk - prøv i stedet
> nummer@smsnu.dk

Ja, OK det virker - men så kommer der en reklame i bunden - og får jeg mig
nogensinde taget sammen til at ændre flere hundrede medlemmer af min
mailingliste fra @sms.tdm.dk til @smsnu.dk ??

Nej, vel....

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 15:12

> I skriver formodentligt til nummer@sms.tdm.dk - prøv i stedet
> nummer@smsnu.dk

Og så er der jo også lige det at der kommer en reklame for myorange.dk i
bunden.....

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 20-03-02 09:52

Nu er den nede igen!!

Skriv til TDC på http://www.teledanmark.dk og brok jer!!!!11

Mvh.

Michael

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-02 16:15

"Michael Kjaersgaard" <webmaster@rold.zzn.com> wrote in

> Nu er den nede igen!!

nede ? - hva er nede ? - tror du ikke bare det er generel forsinkelse
?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Paasken.dk

Dato : 22-03-02 16:30

Wow, wow, prøv lige at se en mail jeg har fået fra TDC. Mon de virkelig
mener det de skriver??:

----------------
Hej Michael,

Tak for din mail.

Vi har i slutningen af sidste år fået nyt kundeordre-system og har
selvfølgelig forventet, at der i den forbindelse ville opstå en række
problemer. Disse problemer har man forsøgt at forudse for derved at
minimere
problemerne ved selve implementeringen af systemet. Der er dog sket det,
at
der er opstået en række uforudsete problemer, som man ved hjælp af
eksperter
forsøger at løse. Da det er et helt nyt system, man ikke har erfaringer
med,
er det dog svært/umuligt at sige, hvornår problemerne er løst. Der skal
dog
ikke herske tvivl om, at vi gør alt for at komme problemerne til livs og
indtil da må håbe på/bede til, at vores kunder bærer over med os.
Tilfredse
kunder er det vigtigste for os og vi håber derfor på igen snarligt at
kunne
levere en service af høj kvalitet, som vores kunder fortjener.

Såfremt at denne mail besvares, slet da ikke tidligere korrespondance

Med venlig hilsen
TDC Mobil kunderådgivning
mobilsupport@tdk.dk