Nytten af en "madlyd"
Fra : Lars Dahl

Dato : 15-03-02 21:34

Hej alle.

Her til aften kom jeg hjem fra job, blot for at få besked af Hanne på at jeg
godt kunne gå ud igen. Louis (Danmarks pt. dummeste kat) var stukket af i et
ubevogtet øjeblik! Så er gode dyr rådne!! Han er under ingen omstændigheder
udekat. Han har været ude i snor nogle gange, men det stoppede da han blev
angrebet af en fremmed hanhat - i vores egen have!! Grrr, fnys! Hvorfor
Fan... kan folk ikke lære at holde i det mindste deres fertile hankatte
hjemme??? Efter det, har han kun været udendørs i løbegården, så hvordan
havde han tænkt sig at reagere på at være på "uledsaget udgang"?? Det ved vi
i sagens natur ikke noget om, men begejstringen var stor da han meldte sin
tilbagekomst, efter vi havde gået med hjertet i halsen og fløjtet
"madfløjtet" i hele kvarteret...

Mvh. Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-03-02 21:43

"Lars Dahl" <hafk@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> i sagens natur ikke noget om, men begejstringen var stor da han meldte sin
> tilbagekomst, efter vi havde gået med hjertet i halsen og fløjtet

Pyh, det var da godt at Louis kom hjem igen!

Vi fløjter også på en bestemt måde når vi skal hidkalde misserne, men det er
efterhånden sjældent nødvendigt ved spisetid, for så snart man går ud i
køkkenet står der tre "hungerramte" katte omkring ens ben *L*

Men sikken en forskrækkelse. Dejligt at det endte så godt.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 17-03-02 23:35

> Han er under ingen omstændigheder
> udekat. Han har været ude i snor nogle gange, men det stoppede da han blev
> angrebet af en fremmed hanhat - i vores egen have!!

Hej Lars

Undskyld den forsinkede svartid, men jeg er flere dage bagud i ng'en

Godt I fik Louis hjem igen.

Et lille forslag: Det billede I har af Louis på jeres hjemmeside efter
overfaldet - var det ikke en god idé at skrive at han var i snor, da han
blev overfaldet? Min første tanke, da jeg så det billede, var: "nååh, en
opdrætter, der lader sin fertile hankat løbe frit *ryste på hovedet*". At
han bare var ude og gå tur i snor, giver sagen et helt anden lys

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/