Que! Drive USB
Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 15-03-02 19:32

Min iMac 450 DVD vil ikke kendes ved brænderen længere. Mac'en skriver
ved opstart at der ikke er installeret en driver til Que USB-device og
at den vil lede på nettet. Det er sket ret pludseligt uden nogen form
for fysisk overlast eller sw-ændringer i mellemtiden. Er der nogen der
har erfaringer med den brænder eller ideer til hvordan problemet kan
løses.

M.v.h.

Jesper

Fra : Morten Reippuert

Dato : 16-03-02 06:56

Jesper Hauge Jensen <im@c.dk> wrote:

> [...]
> for fysisk overlast eller sw-ændringer i mellemtiden. Er der nogen der
> har erfaringer med den brænder eller ideer til hvordan problemet kan

Har du installeret et program fornylig eller pillet ved systemmappen?
Hvilket brænderprogram og OS bruger du?

<icq:131382336>

Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 16-03-02 15:00

Morten Reippuert wrote:

> [...]
> Hvilket brænderprogram og OS bruger du?
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

Hej Morten

Jeg har installeret OS 9.2 og bruger Toast 5.02 og iTunes 1.1 til at brænde
fra. Jeg har ikke installeret nogle programmer i mellemtiden, men jeg har
haft afmonteret brænderen og det var derefter at den ikke virkede.

M.v.h.

Jesper