WOL - Er de helt fra den ?
Fra : Sune

Dato : 28-01-01 20:01

Fedt

Har just modtaget en email omkring ændrede kundevilkår fra WOL.

Det er over 2 år!! siden jeg var kunde der.
Hvad mon de tænker på?

Mvh
Sune

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 28-01-01 20:13

Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote Sun, 28 Jan 2001 20:00:58
+0100 :

>Det er over 2 år!! siden jeg var kunde der.

Mon ikke din konto stadig er aktiv og måske du har en vidrestilning
af mail på den, prøv at kom med headeren fra den mail du har
modtaget..

>Hvad mon de tænker på?

At gøre deres kunder tilfredse og overholde de aftaler World Online
har indgået med deres kunder, at kunderne så ikke sender en
opsigelse når de ikke vil være med længere, betyder vel at nogle
enkelte af deres kunder ikke overholder den indgåede aftale.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://vvvvvv.gummiand.dk/

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 20:20

On Sun, 28 Jan 2001 20:12:30 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<mortens.usenet.spamtrap.fra.20012001@gummiand.dk> wrote:

>Mon ikke din konto stadig er aktiv og måske du har en vidrestilning
>af mail på den

Jo, det er netop det der er tilfældet.

> [...]
>opsigelse når de ikke vil være med længere, betyder vel at nogle
>enkelte af deres kunder ikke overholder den indgåede aftale.

Sådan kan man også se på det.

Men jeg vil nu hellere sådan på det at WOL ikke har styr på noget som
helst, da WOL bruger tid/kræfter på at informere kunder flere ÅR!
efter de tydeligvis har forladt biksen.

Mvh
Sune

Fra : Michael Legart

Dato : 28-01-01 20:28

On Sun, 28 Jan 2001 20:20:02 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote:
>efter de tydeligvis har forladt biksen.

Har du da fået lukket din konto?

--
package Disclamer;

BEGIN { print "Arbejder hos World Online, men taler for mig selv"; }
1;

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 20:36

On Sun, 28 Jan 2001 19:28:18 GMT, hest@legart.dk (Michael Legart)
wrote:

>Har du da fået lukket din konto?

Det kan jeg ikke huske.

Men mange 'medlemskaber' bliver da lukket hvis man ikke bruger det.
Feks. mine videokort, mine solkort.......find selv på flere.

Mvh
Sune

Fra : Michael Legart

Dato : 28-01-01 21:22

On Sun, 28 Jan 2001 20:36:00 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote:

>Det kan jeg ikke huske.

Det har du jo nok ikke så...

>Men mange 'medlemskaber' bliver da lukket hvis man ikke bruger det.
>Feks. mine videokort, mine solkort.......find selv på flere.

Jeg har nu aldrig oplevet at blive slettet fra "medlemslisten" i
en videokiosk, selvom jeg ikke havde lejet film der meget længe..

Hvis du ikke ønsker at være kunde hos en ISP længere, virker det
da meget naturligt at opsige din konto?

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 21:44

On Sun, 28 Jan 2001 20:21:50 GMT, hest@legart.dk (Michael Legart)
wrote:

>Jeg har nu aldrig oplevet at blive slettet fra "medlemslisten" i
>en videokiosk, selvom jeg ikke havde lejet film der meget længe..

Det har jeg.

>Hvis du ikke ønsker at være kunde hos en ISP længere, virker det
>da meget naturligt at opsige din konto?

Tjah, måske.
Der var vist kun tale om et eller andet prøveabonnement.
Det skulle man ikke mene skulle opsiges.........

Mvh
Sune

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 28-01-01 21:56

Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote Sun, 28 Jan 2001 21:43:41
+0100 :

>Der var vist kun tale om et eller andet prøveabonnement.

De eneste "prøve" abonnementer World Online har solgt, som faktisk
var i Image dagende var nogle 100 dages konti, som udløber efter 100
dage og blev slettet efter yderligere 90 dage.

Så det er nok ikke sådan en konto du har haft, du har sikkert tegnet
dig en ISL eller FREE konto, og bare stoppet med at bruge den, uden
at opsige den.

Derfor har du en konto indtil én af parterne opsiger den, dette er
ikke sket, så alt er i overensstemmelse med de indgåede aftaler.

Trist hvis du ikke er af den opfattelse af den aftale du har indgået
skal overholdes.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-01-01 22:47

"Morten Kjaer Nielsen" <mortens.usenet.spamtrap.fra.20012001@gummiand.dk>
skrev i en meddelelse

KLIP

> Trist hvis du ikke er af den opfattelse af den aftale du har indgået
> skal overholdes.

Efter gennemlæsning af tråden, tror jeg faktisk det er lige meget hvad en
ISPèr/Udbyder gør i denne mands øjne.

Han *kan* ikke stilles tilfreds (man må håbe han er et unikum på sit eget
felt...)

mvh
Bjørn

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 23:00

On Sun, 28 Jan 2001 22:47:28 +0100, "Bjørn Jørvad"
<ursusmajor@post3.tele.dk> wrote:

>Efter gennemlæsning af tråden, tror jeg faktisk det er lige meget hvad en
>ISPèr/Udbyder gør i denne mands øjne.

Jeg er nærmest ligeglad med hvad WOL gør.. Jeg synes bare at det er
underligt at WOL bruger tid og kræfter på at holde fast i en aftale
med mig. De får jo intet ud af det.

Mvh
Sune

Fra : Peter Brodersen

Dato : 29-01-01 02:44

On Sun, 28 Jan 2001 22:59:33 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>Jeg er nærmest ligeglad med hvad WOL gør.. Jeg synes bare at det er
>underligt at WOL bruger tid og kræfter på at holde fast i en aftale
>med mig. De får jo intet ud af det.

.... for du er selvfølgelig overbevist om at det er dyrere for dem at
bulk'e vilkårsændringer ud, fremfor at sidde og håndkigge på hver
konto?

Har du familie i World Onlines regnskabsafdeling?

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 29-01-01 02:59

Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote:

>Jeg synes bare at det er
>underligt at WOL bruger tid og kræfter på at holde fast i en aftale
>med mig.

Sjovt, og jeg der ellers mener at det er en God Ting[tm], at man
overholder sine aftaler.
Ja, der kan man bare se, hvor forskellige vi er.

Hvis du er ked af din aftale med WOL, så opsig den. Længere kan den
vist ikke være.

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 22:57

On Sun, 28 Jan 2001 21:55:34 +0100, Morten Kjaer Nielsen
> [...]

>Så det er nok ikke sådan en konto du har haft, du har sikkert tegnet
>dig en ISL eller FREE konto, og bare stoppet med at bruge den, uden

Ja, det er en ISL konto.

>Derfor har du en konto indtil én af parterne opsiger den, dette er
>ikke sket, så alt er i overensstemmelse med de indgåede aftaler.

ok.

>Trist hvis du ikke er af den opfattelse af den aftale du har indgået
>skal overholdes.

Jo, men WOL er da 'til grin' hvis de bliver ved med at beholde mig som
kunde. Der må være grænser.

Mvh
Sune

Fra : Simon Skals

Dato : 28-01-01 23:58

It seems Sune wrote:

>Jo, men WOL er da 'til grin' hvis de bliver ved med at beholde mig som
>kunde. Der må være grænser.

Virkelig? Der er tilsyneladende ingen grænser for dit kværulanteri.

WOL er ikke "til grin" fordi de sender mails til åbne konti. Er du sur på
dem, fordi deres kunde-database ikke pr. clairvoyance kan se, at du
betragter din konto som lukket, selvom du aldrig har opsagt den?

Hvis du blev forarget over at modtage deres henvendelse, så ved du nu, at
du ved at kontakte WOL og opsige dit abonnement kan sikre, at det ikke sker
igen.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 00:51

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 00:51

"Kim Bundgaard" <kjbund@worldonline.dk> wrote Sun, 28 Jan 2001
23:08:34 +0100 :

>sende headeren på den mail du har modtaget.

Det er ikke så relevant længere ide Sune har forklaret at det drejer
sig om en ISL konto med en mail forwardning på.

(Kim, kunne jeg ikke får dig til at lure på dit Sv: det giver mig og
andre problemer med at svare på dine indlæg, samt en hel del brugere
vil aldrig kunne se dine indlæg pga. bortfiltrering, se evt.
http:://whitehat.dk/oe/ )

Fra : Kim Bundgaard

Dato : 29-01-01 16:27

skrev i en meddelelse

> [...]
> andre problemer med at svare på dine indlæg, samt en hel del brugere
> vil aldrig kunne se dine indlæg pga. bortfiltrering, se evt.
Jo da, tilfreds?.
Dog må jeg lige sige at det ikke var det bedste link. Jeg klikkede på den
side, der angiveligt skulle føre til en beskrivelse af hvordan man selv
klarer problemet, hvis man ikke gad hente en fil. Doven som jeg er, he he.
Den side eksisterede bare ikke mere!. Så jeg kiggede lige efter endnu en
gang i min opsætning. Og sørme! Dansk version OE5.5-instruks følger:
Funktioner -> Indstillinger -> Send -> Internationale indstillinger -> Hak
ved Brug altid bla bla bla. VUPTI!!! Sv: er ændret til Re: uden genstart
eller noget som helst. tager ca. 10 sekunder at lave...

MVH

KIM BUNDGAARD

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 18:56

"Kim Bundgaard" <kjbund@worldonline.dk> wrote Mon, 29 Jan 2001
16:27:18 +0100 :

>Jo da, tilfreds?.

>Dog må jeg lige sige at det ikke var det bedste link.

Jeg tror at (gen)skaberen af siden gør hvad han kan for at
reetablere den.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 00:55

Sune <sune@sletmig.innocent.com> wrote Sun, 28 Jan 2001 22:57:00
+0100 :

>Jo, men WOL er da 'til grin' hvis de bliver ved med at beholde mig som
>kunde. Der må være grænser.

Jeg har svært ved at se at det i dette tilfælde er World Online som
fremstå som den part der er til grin, i dette tilfælde fremstår du
tydelig som værende den part der er til grin.

World Online holder sig til den aftale du har indgået med World
Online, det er vel helt fair at World Online holder sig til aftalen
?

At du så er holdt op med at bruge kontoen, og egentlig regnede den
for lukket, uden at du har sendt en opsigelse, og derfor bliver
irriteret (whatever) over stadig at blive regnet for kunde ved World
Online, fordi du ikke har fulgt aftalen du og World Online har
indgået, gør dig til grin i mine øjne.

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-01-01 00:05

In article <slrn978vqu.oo2.hest@dustpuppy.worldonline.dk>,
hest@legart.dk wrote:

> Hvis du ikke ønsker at være kunde hos en ISP længere, virker det
> da meget naturligt at opsige din konto?

Hvordan gør man egentlig det, hvis man ikke kan finde sine konto
oplysninger?

Jeg kan også erindre noget om at have tegnet et abbonoment hos WOL/Image
en gang for længe siden, og har da også fået omtalte e-mail.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 00:56

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote Mon, 29 Jan 2001
00:05:01 +0100 :

>Hvordan gør man egentlig det, hvis man ikke kan finde sine konto
>oplysninger?

Sender alle de oplysninger man kan komme i tanke om, og håber at
kontoen kan lokaliseres ?

>Jeg kan også erindre noget om at have tegnet et abbonoment hos WOL/Image
>en gang for længe siden, og har da også fået omtalte e-mail.

Kig i headeren, her finder du en header kaldet "Delivered to", der
kan du se email adressen ved World Online som der er afleveret til,
et sikkert spor til at lokalisere din konto ved World Online.

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-01-01 01:43

In article <4ac97t86g78uqsf68bavjlmrs2ken7o892@nntp.gummiand.dk>,
> [...]

> kan du se email adressen ved World Online som der er afleveret til,
> et sikkert spor til at lokalisere din konto ved World Online

Jeps, isl11219@worldonline.dk, burde vel kunne klare sagen.

Accepterer WOL en e-mail som opsigelse, eller skal jeg til at tilslutte
modem og installere faxsoftware?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 01:49

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote Mon, 29 Jan 2001
01:42:48 +0100 :

>Accepterer WOL en e-mail som opsigelse,

Dine betingelser siger skrifteligt.

>eller skal jeg til at tilslutte
>modem og installere faxsoftware?

Nope, alm. fax eller fodpost er løsningen, husk din underskrift.

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-01-01 03:20

In article <bcf97to1djc1cal7i2so0tbum6sdmjrqje@nntp.gummiand.dk>,
mortens.usenet.spamtrap.fra.20012001@gummiand.dk wrote:

> Dine betingelser siger skrifteligt.
> Nope, alm. fax eller fodpost er løsningen, husk din underskrift.

Jeg takker for infoen.
Men faxen kommer til at blive sendt fra modemet...

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Rea721

Dato : 29-01-01 17:36

"Martin Edlich" <newsspam@mail.edlich.dk> skrev

> Men faxen kommer til at blive sendt fra modemet...

Hvordan får du din underskrift skærmen?? Scanner??

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-01-01 22:43

In article <954654$gv4$1@news.netscum.dk>, "Rea721" <rea721@fabel.dk>
wrote:

> Hvordan får du din underskrift skærmen?? Scanner??

Kan man bruge et underskriftsstempel, kan man vel også bruge en
indscannet underskrift.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 23:17

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote Mon, 29 Jan 2001
22:43:10 +0100 :

>Kan man bruge et underskriftsstempel, kan man vel også bruge en
>indscannet underskrift.

En underskrift er noget man skriver i hånden og ikke noget man
påføre et dokument med et klik eller tryk.

Fra : Hauge

Dato : 30-01-01 00:32

Hejsa

wrote in message news:6tqb7t050uc8ua6bokvvingvov3qifl5l5@nntp.gummiand.dk...
> En underskrift er noget man skriver i hånden og ikke noget man
> påføre et dokument med et klik eller tryk.

Som ikke ændrer ved noget når det alligevel kan faxes, altså en indscannet
underskrift er iorden.

Mvh Hauge

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-01-01 00:47

In article <6tqb7t050uc8ua6bokvvingvov3qifl5l5@nntp.gummiand.dk>,
mortens.usenet.spamtrap.fra.20012001@gummiand.dk wrote:

> En underskrift er noget man skriver i hånden og ikke noget man
> påføre et dokument med et klik eller tryk.

Sikke noget pjat, har du aldrig hørt om brugen af underskriftsstempler?

Jeg har da set et på arbejdet, og jeg er ret sikker på at det bliver
opfattet som en gyldig underskrift.

Desuden bliver underskriften (og al teksten) da også scannet når man
bruger en almindelig fax.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Kæld Gydum

Dato : 30-01-01 01:32

Morten Kjaer Nielsen skriver ...:

> En underskrift er noget man skriver i hånden og ikke noget man
> påføre et dokument med et klik eller tryk.

Hej Morten ....

Jeg holder helt med dig - "jeg har en utrolig flot underskrift"
gennemsigtig og det hele i Gif format... også i den grad ..

Men jeg tvivler på at den er juridisk bindene nogen steder.

Derfor forstår jeg heller ikke World Onlines politik med en
opsigelse via FAX - jeg kunne vitterligt lægge min GIF ind
i WINFAX og ingen vil kunne se forskel men jeg tror ikke
den holder ....

Med venlig hilsen
Kæld Gydum
--
E-Mail: oz1pll@qsl.net
ICQ : 103686793

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-01-01 01:42

"Kæld Gydum" <oz6jh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP
> jeg kunne vitterligt lægge min GIF ind
> i WINFAX og ingen vil kunne se forskel men jeg tror ikke
> den holder ....

Jeg vil mene du har ganske ret.

Jeg kender til virksomheder (meget store), der *ikke* (juridisk) annerkender
en indscannet underskrift endsige en "rigtig" underskrevet fax.

Disse ønsker en original med en "blækunderskrift".

mvh
Bjørn

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-01-01 00:26

Hej...

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote:

>Jeg kender til virksomheder (meget store), der *ikke* (juridisk) annerkender
>en indscannet underskrift endsige en "rigtig" underskrevet fax.

Men bortset fra det, så er en telefax altså et såkaldt "retsgyldigt
dokument"...
--
M.v.h. Ole

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 31-01-01 01:09

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men bortset fra det, så er en telefax altså et såkaldt "retsgyldigt
> dokument"...

Så må en "computerfax" med indscannet underskrift også være det.

Dog ændrer det ikke ved mange store virksomheders opfattelse, de vil fortsat
have et dokument med "blækunderskrift" på. Egentlig forståeligt nok, når det
drejer sig om relativt store handler og en evt. ny leverandør ikke er
"kendt" i systemet

mvh
Bjørn

Fra : Peder Fugl

Dato : 04-02-01 01:00

Hejsa Ole m.f.,

Ole Rasmussen wrote:

> Men bortset fra det, så er en telefax altså et såkaldt "retsgyldigt
> dokument"...

I dansk ret er der (så vidt jeg er bekendt) ingen formkrav til beviset,
det er alene op til dommeren at vurdere bevisets styrke.

Med vedtagelsen af Lov om elektroniske signaturer har man formelt sikret
sig det juridiske afsæt, der bevirker, at bevisets styrke, i relation
til elektronisk lagrede informationer / meddelelser, fremover fuldt vil
være på højde med (vel i princippet højere end) den styrke man tillægger
med hånden underskrevne papirdokumenter, såfremt der i forbindelse med
den elektroniske meddelelse anvende en i henhold til loven certificeret
nøgle til signeringen.

Lov om elektroniske signaturer, Lov nr. 417 af 31. maj 2000, jfr.

<http://www.fsk.dk/cgi-bin/doc-show.cgi?doc_id=34226>

der trådte i kraft pr. 1. oktober 2000.

I den forbindelse kan 3 fremmelige kommuner, Juelsminde, Hedensted og
Tørring-Uldum i samarbejde med KommuneDatas certificeringscent (KMD-CA)
<http://www.kmd-ca.dk/> tilbyde borgerne certificering af borgerens
offentlige elektroniske nøgle.

Når der kommer lidt mere "fut" i udbredelsen af det fænomen her ender
det vel med at Sune (eller andre) kan benytte e-mail til at få nedlagt
sin konto hos WOL eller en hvilken som helst anden ISP )

--
Med venlig hilsen / Best regards
Peder

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 30-01-01 08:45

"Kæld Gydum" <oz6jh@hotmail.com> wrote Tue, 30 Jan 2001 01:31:33
+0100 :

>jeg kunne vitterligt lægge min GIF ind
>i WINFAX og ingen vil kunne se forskel men jeg tror ikke
>den holder ....

Det kan man godt, men tror mig, jeg har set en del af den slags,
kønne er de ikke i ret mange tilfælde, og nemme at gennemskue.

De bedste tilfælde jeg har oplevet var en 18 årige gut, som skrev
sin underskrift på et stykker papir, filmede det med hans camcorder
og overførte den til PC´en ved hjælp at noget framegrabber noget.

Det var lidt trist at måtte afvise ham.

Fra : Kæld Gydum

Dato : 30-01-01 09:29

Hej igen Morten ....

Du skriver bla.:

> Det kan man godt, men tror mig, jeg har set en del af den slags,
> kønne er de ikke i ret mange tilfælde, og nemme at gennemskue.

Ok Morten .....

Jeg brugte i sin tid min Underskrift på min Hjemmeside til en ven
sendte mig en besked på ICQ om at den var så godt at den
kunne misbruges - så det kan altså lykkes også via en almindelig
husholdningsscanner og bla. Photoshop / PSP ...

I øvrigt debatterer Folketinget gyldighed og lovlighed bag det de
kalder "Digital Signatur" - mig bekendt omhandler det anvendelse
til det offentlige via Internet - og med en Digital Signatur som
godkendes som underskrift er det noget jeg har misforstået ... ???

Med venlig hilsen
Kæld Gydum

Fra : Rea721

Dato : 29-01-01 23:14

"Martin Edlich" <newsspam@mail.edlich.dk> skrev

> Kan man bruge et underskriftsstempel, kan man vel også bruge en
> indscannet underskrift.

Ja, det var lige det jeg tænkte.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-01 02:42

Mon, 29 Jan 2001 17:35:59 +0100, skrev "Rea721" <rea721@fabel.dk>:

>Hvordan får du din underskrift skærmen?? Scanner??

Det er jo en mulighed - eller en »rigtig« fax og ikke en
PC-software-fax.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Rea721

Dato : 28-01-01 21:15

"Sune" <sune@sletmig.innocent.com> skrev

> Men mange 'medlemskaber' bliver da lukket hvis man ikke bruger det.

Ja men du bruger det jo også.....viderstilling Du får formentlig wol's
nyhedsbrev eller ???

Fra : Sune

Dato : 28-01-01 21:41

On Sun, 28 Jan 2001 21:15:00 +0100, "Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote:

>Ja men du bruger det jo også.....viderstilling

Jeg brugte det engang, én gang.

> Du får formentlig wol's
>nyhedsbrev eller ???

Næh, har intet fået fra dem i et år.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 29-01-01 17:12

On Sun, 28 Jan 2001 20:00:58 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>Det er over 2 år!! siden jeg var kunde der.
>Hvad mon de tænker på?

Ok, jeg må 'bøje' mig.
Mit tilhørsforhold til WOL ophører åbentbart ikke før jeg selv
foranlediger at kontoen bliver nedlagt.

Så kan jeg jo glæde mig over at jeg har en emailadresse og en
hjemmeside, samt evt. support hos WOL til evig tid, gratis.

Mvh
Sune

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 29-01-01 17:58

Den Mon, 29 Jan 2001 17:12:05 +0100 skrev Sune
<sune@sletmig.innocent.com> :

>hos WOL til evig tid, gratis.

Rettere, til én af parterne opsiger den...

--
Hygge Morten, anden er løs, meget løs, http://vWv.gummiand.dk/

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-01-01 00:31

"Morten Kjaer Nielsen" <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> du
skrev:

> Rettere, til én af parterne opsiger den...
.....og det gør jeg da ikke, er i helt tovlige, er da meget glad for min
gratis konto,
og var lidt bange for at den skulle smutte, når jeg nu ikke bruger WOL som
udbyder (hvoffer kommer der ikke ADSL på Nivå cewntral fra WOL????), men
har mailforwarding fra WOL, så jeg håber da at den holder til (næsten) evig
tid.

med venlig hilsen
Niels Søndergaard