livsstilsændring ønskes i Århus
Fra : KatheK

Dato : 15-03-02 14:57

Hejsa Jeg er en pige på 24 år der er 165 cm høj og vejer 100 kg. Jeg vil
meget gerne tabe mig, men jeg kan ikke finde nogle grupper her i Århus.
Er der nogle der kan hjælpe mig????

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Jensen

Dato : 15-03-02 15:02

"KatheK" <KatheK.news@kandu.dk> wrote in message
> Hejsa Jeg er en pige på 24 år der er 165 cm høj og vejer 100 kg. Jeg vil
> meget gerne tabe mig, men jeg kan ikke finde nogle grupper her i Århus.

I det motionscenter, jeg går i, har de nogle "farvel fedt" lukkede hold med
både motion, kostplaner, vejning etc. Det er kun for folk med en vis
overvægt (mindst 10kg så vidt jeg husker).

Du kan jo kigge på det på www.equinox.dk - jeg kender ikke selv mere til det
end det jeg har skrevet her.

- Klaus

Fra : Anna

Dato : 15-03-02 16:06

Hej Kathe

De Danske Vægtkonsulenter har også grupper i Århus både mandag og onsdag i
et lokale i vejlby risskov hallen.. Jeg går selv hos DDV og har tabt 13,5 kg
på 9 uger (skal af med ca 8 mere) Jeg bor i Århus men arbejder i
Sønderborg, så jeg går normalt hos DDV i Sønderborg.. men jeg har dog været
til vejning etc i Århus.. konsulenten hedder Flemming og virker vældig
flink.. Du kan se mere om DDV på www.vaegtkonsulenterne.dk eller email mig
hvis du vil vide mere (og jeg har ikke aktier i DDV) LOL

Knus Anna

Fra : alarsen

Dato : 11-06-03 08:24

Jeg har selv gået hos de danske vægtkonsulenter og tabt 50 kg på et år
så det kan lade sig gøre, bare klø på. Jeg kan også anbefale en
hjemmeside, lavet at et af medlemmerne, her kan du finde alle de
opskrifter DDV har udgivet, hjemmesiden hedder www.opskrifter.heede.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jynis

Dato : 12-06-03 06:38

"alarsen" <alarsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det kan lade sig gøre, bare klø på. Jeg kan også anbefale en
> hjemmeside, lavet at et af medlemmerne, her kan du finde alle de

Når jeg klikker ind på siden , får jeg bare at vide at siden ikke kan vises.
Hvordan gør jeg ? Mvh
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Lis

Dato : 12-06-03 07:24

Hej Jytte
Prøv her : http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Venlige hilsner Lis

Fra : Niels Henriksen

Dato : 12-06-03 08:12

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> wrote in message

> Når jeg klikker ind på siden , får jeg bare at vide at siden ikke kan
vises.
> Hvordan gør jeg ? Mvh

Du skal ikke have www foran

--