80´s week-end på VH1
Fra : Rhythm

Dato : 15-03-02 13:22

Husk kære 80´s freaks at det er i denne week-end at der er 80´s week-end
på VH1. Nonstop fede 80´er videoer.

Mvh
Rhythm

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-03-02 10:26

> Husk kære 80´s freaks at det er i denne week-end at der er 80´s week-end
> på VH1. Nonstop fede 80´er videoer.
>
> Mvh
> Rhythm

Jep, faktisk ganske rart, men dog kun i tiden 05-17.00. Jeg ville faktisk
gerne have VH1 hele døgnet!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rhythm

Dato : 17-03-02 17:27

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, faktisk ganske rart, men dog kun i tiden 05-17.00. Jeg ville faktisk
> [...]
Jeg har den heldigvis 24 timer i døgnet. Jeg er også godt igang med at
indspille igen
hele vejen fra kl 15 til 19 .
Bag efter er det bare at tage det musik man kan li´ og rippe det til
fullscreen VCD.
Den leveres 24 timer i døgnet via Selector digitalt.
Den er i MTV pakken der koster 49kr om måneden.

Mvh
Rhythm

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-03-02 19:11

> [...]
> fullscreen VCD.
> Den leveres 24 timer i døgnet via Selector digitalt.
> Den er i MTV pakken der koster 49kr om måneden.

Tak for Info, men man kan jo ikke få lov at købe en Selector box. Den er
udsolgt og udgået. Der kommer en ny, med tiden...
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk