Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe photoshop 6
Fra : Ulla

Dato : 15-03-02 10:22

Hej!

Jeg har lige fået Adobe photoshop 6 som
fødelsesgave. Men når jeg prøver at install.
den kommer der op
Component movedata had following error
Media data component urinstall dll
File group
File: Error -103
An error occurred during the movedata
process: -623.

Er der fejl på cd-en eller er det min computer?

Taksom for svar.
MVH Ulla

Fra : Ammitz

Dato : 15-03-02 11:14

Er det en helt ny Fuld-version du har fået, eller er det en opdatering
til en ældre version?
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulla

Dato : 15-03-02 11:17

"> Er det en helt ny Fuld-version du har fået, eller er det en opdatering
> til en ældre version?
> Ammitz

> http://www.kandu.dk/

Hej!

Den er ny.

MVH Ulla

Fra : Søren Blom

Dato : 15-03-02 15:23

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> skrev

> Den er ny.

ja, men er det en fuld version eller er det en opgradering spørges der om.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ammitz

Dato : 15-03-02 18:22

Til ULLA!

Du skal forstå det på denne måde:
Er det en opgradering kan du ikke installere den...
Er det en fuld version... burde det ikke være noget problem...
Du må svare os, - ellers kan vi ikke hjælpe!
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 15-03-02 22:00

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> An error occurred during the movedata
> process: -623.
>
> Er der fejl på cd-en eller er det min computer?

Det kan de garanteret svare dig på hos Adobe. Du kan få fat i dem på dette
tlf.: 48 13 13 13. De har hjulpet mig før, og kender diverse fejlmeddelelser
i deres programmer. Jeg kunne engang pludselig ikke starte enten InDesign
eller GoLive, jeg ringede til dem, og de kunne fortælle mig, at det højst
sandsynligt var fordi jeg havde installleret en ny printer, og at der var
lavet en patch som jeg kunne downloade.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Ulla

Dato : 17-03-02 19:26

> [...]
> sandsynligt var fordi jeg havde installleret en ny printer, og at der var

Tak for svar, jeg vil prøve at ringe til dem.

MVH Ulla