Hvem skal jeg vælge?
Fra : M O J O

Dato : 15-03-02 09:47

Hej,

Et spørgsmål som sikkert er blevet spurgt 1000 gange.....

Jeg skal have en fast linje ind i mit firma på 2 MBit (up/downstream
samtidig).

Hvem skal jeg vælge ... eller sagt på en anden måde ... er der nogen af
disse jeg ikke skal vælge?:

* TDC
* Cybercity
* WebPartner

Lige nu ser WebPartner ud til at have det bedste tilbud, men er der nogen
der har erfaring med deres linje kvalitet?

På forhånd tak!

/Morten

Fra : Morten Birkelund

Dato : 15-03-02 13:54

"M O J O" <m o j o @ n e w w e b s o l u t i o n s . d k> wrote in message

> * TDC
> * Cybercity
> * WebPartner

UNI2
UUnet
telianet

--
Morten Birkelund, ansat hos Azero.dk men udtaler sig her 100% for egen
regning.

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 15-03-02 15:53

Morten Birkelund wrote:

> UNI2
> UUnet
> telianet

Teleglobe
Global Crossing
Colt
Tiscali
Song Networks

--
Hroi Sigurdsson hroi@ngdc.net
Netgroup Datacenter http://www.ngdc.net

Fra : TBC

Dato : 15-03-02 14:59

"M O J O" <m o j o @ n e w w e b s o l u t i o n s . d k> skrev i en
meddelelse news:3c91b4f6$0$18457$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg skal have en fast linje ind i mit firma på 2 MBit (up/downstream
> samtidig).

> Lige nu ser WebPartner ud til at have det bedste tilbud.

Hvis det var mit firma ville jeg med lige netop det hastighedsbehov nok have
tendens til overveje Cybercity's G.SHDSL pga prisen. 2Mbit/2Mbit koster 2495
kr. om måneden. (ps. hvor ser man egentligt webpartners priser på fastnet på
deres hjemmeside ?)

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

TBC

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-03-02 15:17

"M O J O" <m o j o @ n e w w e b s o l u t i o n s . d k> skrev i en
meddelelse news:3c91b4f6$0$18457$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvem skal jeg vælge ...

Hvis jeg havde penge nok, så ville jeg nok rende hjem til mor..
Hvis penge var et issue ville jeg som TBC kigge på CC's SHDSL

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?