E-Mail
webnoob 5265
Underlige koder for æ ø å i indgående e-ma~
Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 07:22

I de e-mails jeg modtager, og dem jeg har modtaget, er alle æ'erne,
ø'erne og å'erne pludseligt skiftet ud med disse koder:

æ: =E6
ø: =F8
å: =E5

For nogle af mellemrummene (hvis de står alene efter en linje) sker
det samme, koden er så '=20'. Jeg har ingen ide om hvad der kan være
galt. Jeg har ikke ændret noget i opsætningen af Agent, så vidt jeg
ved.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-02 14:21

Mails er sendt i Quoted Printable.

[Ctrl] + [R]
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 14:40

On Fri, 15 Mar 2002 14:21:13 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Mails er sendt i Quoted Printable.

Så sandt, så sandt, men det har aldrig været et problem før. Og man må
da gå ud fra at de fleste programmer kan forstår det alligevel. Hvad
er der pludseligt galt?

?

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-02 15:06

Fri, 15 Mar 2002 14:40:08 +0100, skrev Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk>:

>?

Brug disse to taster, når du ser et indlæg med underlige tegn, og
du ser dem normalt.

Du er sikkert ubevidst kommet til at kilkke på disse to taster.

Eller i Message, sat til at vise Raw Text.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 15:13

On Fri, 15 Mar 2002 15:06:09 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Brug disse to taster, når du ser et indlæg med underlige tegn, og
>du ser dem normalt.

Aha...

>Du er sikkert ubevidst kommet til at kilkke på disse to taster.

Ja, det må jeg være, for det virker i hvert fald nu. Jeg har nok
skulle trykke Ctrl + E for at hente e-mail, og så har jeg ramt
forkert. Men tak i hvert fald.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.