Den Gamle Hitliste i Farum
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-02 05:43

Nr. 1: Pengegaloppen (Hans Kurt) 1960
Nr. 2: Når jeg står ved en bar (Harry Felbert) 1961
N´r. Jeg ønsker jeg var konge (Bjørn og okay) 1971

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-03-02 09:22

Åge Halldorsson skrev:

> Nr. 1: Pengegaloppen (Hans Kurt) 1960
> Nr. 2: Når jeg står ved en bar (Harry Felbert) 1961
> N´r. Jeg ønsker jeg var konge (Bjørn og okay) 1971

Nr. ?: Peter Brix i Brummen (Far[um] Out) 2002-....

Vemvé. Kanske & måske.

Mvh.: Jørgen

--
Du har virkelig fat i noget dér, og det er vi mange der mener -
www.hamigen.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-03-02 22:19

"Åge Halldorsson" wrote:

> Nr. 1: Pengegaloppen (Hans Kurt) 1960
> Nr. 2: Når jeg står ved en bar (Harry Felbert) 1961
> N´r. Jeg ønsker jeg var konge (Bjørn og okay) 1971

Du glemte en: Hvem skal nu betale...

OT:
Jeg venter spændt på hvornår nogen får has på den selvglade karl i
Farum.
Jeg forstår simpelthen ikke at han stadig går på fri fod.
Men årsagen er at han måske har betalt nogle beløb - til de "rette
personer" - som endnu ikke er kommet frem i lyset.?

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/