Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS - nogen der kender en butik med~
Fra : tom nielsen

Dato : 14-03-02 23:56

Hejsa,

Er der nogen der kender en butik der har tilbud på Canon IXUS ?, jeg skal
bruge et, og vil helst ikke over 4000,-

- Tom

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 15-03-02 00:32

On Thu, 14 Mar 2002 23:55:39 +0100, "tom nielsen" <toms@sport.dk>
wrote:

>Hejsa,
>
>Er der nogen der kender en butik der har tilbud på Canon IXUS ?, jeg skal
>bruge et, og vil helst ikke over 4000,-

edbpriser.dk er svjv den bedste guide, og der er den billigste pris
4.300,-

Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 15-03-02 10:38

"tom nielsen" <toms@sport.dk> wrote:
> Er der nogen der kender en butik der har tilbud på Canon IXUS ?, jeg
> skal bruge et, og vil helst ikke over 4000,-

Ja, det kommer jo an på hvilken IXUS vi taler om... Hele Canons serie af
små kameraer (ASP som digitalt) hedder IXUS, men jeg går ud fra at du
taler om en af de digitale modeller... Men hvilken?

Med venlig hilsen

Hans Henrik Appel
Fotomagasin.dk
http://www.fotomagasin.dk

Fra : Langgaard

Dato : 15-03-02 13:32

Hej

Gå ned til din fotohandler og spørg, ikke hvad den koster, men hvad han kan
sælge den til, så finder i nok ud af noget. Det er jo også fint med lokal
handel, hvis der bliver vrøvl, eller kommer spørgsmål !

Men husk !
Med et digitalkamera er du altid afhængig af en eller anden billig Japansk
batteri producent !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-03-02 16:58

> Med et digitalkamera er du altid afhængig af en eller anden billig Japansk
> batteri producent !

Gælder også mange kompaktkameraer og spejlrefleks med automatisk spoling af
film ....

Men digital Ixus'ens battiri er hundedyrt - Heldivis sælger Thansen et der
passer til ~1/2pris. Jeg købte et ekstra originalt, men har nu suppleret med
et billigt 3. Foreløbigt er det ligesågodt som canons egne ...

3 batterier og et 128MB kort - så kan der skydes løs i nogle timer

Mvh
Anders Majland

Fra : Lars

Dato : 16-03-02 09:24

"tom nielsen" <toms@sport.dk> wrote in message
> Hejsa,
> Er der nogen der kender en butik der har tilbud på Canon IXUS ?, jeg skal
> bruge et, og vil helst ikke over 4000,-
> - Tom

Hej Tom
Hvis det er en Canon Ixius V - du leder efter - så er den her til kr. 3770.
http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=81287&USID=00015415932536

mvh
Lars