Garanti på mobilos!!
Fra : Rene

Dato : 14-03-02 22:36

Hejsa....,

Jeg har en 3310 som jeg har fået sim låst op altså fjernet operatør låsen,
hvorledes er det med garantien på mobilen, for den har fået et problem med
displayet... er det stadigvæk dækket af garantien?

Mvh

Rene

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-03-02 23:02

"Rene" <ed_sykes@hotmail.com> wrote in

> [...]
> operatør låsen, hvorledes er det med garantien på mobilen, for
> den har fået et problem med displayet... er det stadigvæk dækket

Hvis du stadig er inden for reklamationsrettens dækning har det ingen
betydning at simlåsen er deaktiveret

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : maanemand

Dato : 14-03-02 23:11

Jeg havde en med en fejl hvor displayet døde kort efter opstart den
blev repareret uden prbl. selv om den var unlocked. den eneste ulempe
var at de opdaterede sofwaren sådan den var låst igen.

Fra : Brian Fisker

Dato : 15-03-02 00:11

"maanemand (slet CMRNK)" <maanemand@CMRNKhotmail.com> wrote in message
> Jeg havde en med en fejl hvor displayet døde kort efter opstart den
> blev repareret uden prbl. selv om den var unlocked. den eneste ulempe
> var at de opdaterede sofwaren sådan den var låst igen.

Lyder underligt, at telefonen blev låst efter en SW-opdatering. Du burde
kunne kræve, at få telefonen låst op, da reperatøren intet ved, om telefonen
var låst, da du købte den!

\Mandal

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-03-02 00:46

Brian Fisker skrev:

>Lyder underligt, at telefonen blev låst efter en SW-opdatering. Du burde
>kunne kræve, at få telefonen låst op, da reperatøren intet ved, om telefonen
>var låst, da du købte den!

Når man unlocker ved hjælp af flashing-teknikken (partials), så låses
telefonen igen ved opdatering. Jeg selv er gået væk fra denne metode
og låser nu telefoner op så de forbliver oplåste også efter opdatering
af softwaren.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.