billig net
Fra : peter

Dato : 14-03-02 22:08

Fra : Dan

Dato : 14-03-02 22:21

Det er da godt du "kun" omtaler det som net og ikke bruger ordet Internet ,
som nok er et for stort ord at bruge om denne netværksforbindelse
forbindelse )

Ting/forbindelser kan købes for billigt.

Fra : peter

Dato : 14-03-02 22:39

det kan jo ses i forhold til stofa lidt mere trafik til ca halv pris
så hvis det "kun" skal kaldes net hvad er stofa så?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-03-02 07:01

Hej

peter wrote:

> http://www.gvdnet.dk/internet/inetpriser.html

Hastighed?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 15-03-02 18:14

Karsten Feddersen wrote:

>Hastighed?

Meget svingende! Alt lige fra 3-4 Mbps på en god dag til 28,8 kbps på
en dårlig dag. Desværre klart mest af det sidste.

Men det er billigt i forhold til f.eks. Stofanet, hvis man altså kan
leve med de svingende hastigheder, og det faktum at man sidder bag en
firewall.
--
Rasmus Waehrens

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-03-02 18:48

Rasmus Waehrens wrote:

> [...]
>
> Men det er billigt i forhold til f.eks. Stofanet, hvis man altså kan
> leve med de svingende hastigheder, og det faktum at man sidder bag en

Billigt tjah - selv lige efter fyraften og efter aftensmaden har jeg
ingen problemer med at hente med 1Mbit på Stofa.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 15-03-02 19:58

Karsten Feddersen wrote:

>Billigt tjah - selv lige efter fyraften og efter aftensmaden har jeg
>ingen problemer med at hente med 1Mbit på Stofa.

Tjah? Det koster 175,- om måneden for 6 Gb trafik. Stofanet koster
300,- om måneden for 5 Gb trafik.

1 Mbit er ingenting... :) Prøv at se
http://www.waehrens.dk/var/gvdnet.jpg der henter jeg med 570 Kb/s -
ca. 4,5 Mbit fra ftp://ftptest1.tele.dk via GVDnet. Og nej, GVDnet har
ikke nogen proxyserver.
--
Rasmus Waehrens

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-03-02 20:11

Rasmus Waehrens wrote:

> 1 Mbit er ingenting... :) Prøv at se
> http://www.waehrens.dk/var/gvdnet.jpg der henter jeg med 570 Kb/s -
> ca. 4,5 Mbit fra ftp://ftptest1.tele.dk via GVDnet. Og nej, GVDnet har
> ikke nogen proxyserver.

Hmm - et mysterie - Jeg ville også lige prøve - der viste den 350kb/sek - på en arj fil?????

For mig gør en forskel på 125kr/md ingenting så længe jeg er sikker på
at det er stabilt og at jeg altid har min hastighed, men det er da uden
tvivl en fornuftig sammensætning som GVD har sammensat.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 15-03-02 20:27

Karsten Feddersen wrote:

[KLIP - 570 Kb/s fra ftptest1.tele.dk]
> [...]
>at det er stabilt og at jeg altid har min hastighed, men det er da uden
>tvivl en fornuftig sammensætning som GVD har sammensat.

Fornuftig sammenhæng... det er som man tager det :) Mit abonnement er
opsagt, og udstyret skal afleveres inden månedens udgang. Jeg er træt
af de voldsomme hastighedsudsving [1], den megen nedetid,
begrænsningerne pga. firewall og at man ofte ikke kan komme i kontakt
med forskellige websites [2].

[1] Lige nu kan jeg f.eks. kun hente med 1,2 Kb/s fra ftptest1.tele.dk

[2] F.eks. er det lige nu galt med tiscali.dk, tv.tv2.dk
--
Rasmus Waehrens