DC10plus og XP
Fra : Karsten

Dato : 14-03-02 22:05

Den længe ventede driver er for et lille stykke tid siden kommet, men den
virker selvfølgelig ikke.

http://www.pinnaclesys.com/aboutus/NewsMessage.asp?id=776&Langue_ID=2

Screenshot fra min computer

Nogen som kan hjælpe mig? (Pinnacles forum kunne ikke hjælpe mig)

Hilsen Karsten

Fra : Troels

Dato : 14-03-02 22:40

> Nogen som kan hjælpe mig? (Pinnacles forum kunne ikke hjælpe mig)

Tjah... ikke meget herfra, men jeg vil blot fortælle at den virker her, så
filen er altså ok.

Afinstallerede du den tidligere driver inden du installerede den ny?

/Troels

Fra : Karsten

Dato : 14-03-02 22:55

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjah... ikke meget herfra, men jeg vil blot fortælle at den virker her, så
> filen er altså ok.

Hvilket bundkort har du? Jeg kører med K7S5A og A7V, og det ene er endda på
kompabilitets-listen:

http://makeashorterlink.com/?E5B12498

> Afinstallerede du den tidligere driver inden du installerede den ny?

Jeg havde ingen tidligere driver. Mit DC10plus virker heller ikke i Win98,
og jeg har endda fået udlevet et nyt DC10plus af forhandleren, så det kan
ikke være kortet, som er problemet.

Hilsen Karsten

Fra : Troels

Dato : 15-03-02 15:48

> Hvilket bundkort har du? Jeg kører med K7S5A og A7V, og det ene er endda

> kompabilitets-listen:

Asus p4b266 se

> Jeg havde ingen tidligere driver. Mit DC10plus virker heller ikke i Win98,
> og jeg har endda fået udlevet et nyt DC10plus af forhandleren, så det kan
> ikke være kortet, som er problemet.

Det er noget bøvl. Jeg af- og geninstallerede også en del gange før det
virkede. Desværre er betaversionen af Studio 7 nu udløbet, så nu roder jeg
for at finde et program der kan noget tilsvarende. Har du forresten husket
at indstalle den betaversion af Studio 7 (hedder vist 7.11), eller er det
ikke det du bruger til at tjekke om der er hul igennem. Jeg satte forresten
først mit i XP.

/Troels

Fra : Karsten

Dato : 16-03-02 01:06

> Det er noget bøvl. Jeg af- og geninstallerede også en del gange før det
> virkede. Desværre er betaversionen af Studio 7 nu udløbet, så nu roder jeg
> for at finde et program der kan noget tilsvarende.

Man kan godt få betaversionen til at virke ca. 2 gange, men så begynder den
ellers at brokke sig over udløbsdatoen marts 2002.

> Har du forresten husket
> at indstalle den betaversion af Studio 7 (hedder vist 7.11),

Det er version 7.11, som jeg bruger.

Hilsen Karsten